Näen aina välillä painajaista karhuista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minävain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minävain"

Vieras
Olen muutaman kerran nähnyt painajaisia karhuista noin 1-1½ vuoden sisällä. Unet ovat aina olleet melko samanlaisia. Olen niissä äitini ja isäni kanssa heidän kesämökillään, on ilmeisesti syksy ja aina ilta/yö, koska on jo melko pimeää. Aina jossain vaiheessa unta näen mökin lähistöllä karhun ja kerron siitä vanhemmilleni. Sitten se karhu hyökkääkin ihan yllättäen joko äitini tai isäni kimppuun ja raatelee heitä, kun he yrittävät ajaa sitä pois. Tosin viime yönä kun näin tätä painajaista, niin olin yksin asuntovaunussa yrittäen nukkua ja pelkäsin hysteerisesti, että asuntovaunun ulkopuolelle tulee karhu ja se pääsee kimppuuni. Yleensä näissä unissa ei tapahdu muuta kuin että olemme vanhempien mökillä, näen karhun, se hyökkää joko äidin tai isän kimppuun, raatelee heitä ja uni loppuu. Viime yönä unessa oli mukana myös alkoholisoitunut isoveljeni, joka lähetteli äidilleni asiattomia tekstiviestejä, joten lähdimme etsimään häntä. Lyösimme hänet jostain baarista, jossa hän oli 3 teini-ikäisen lapsensa kanssa, joi kaljaa ja lapset söivät lihakeittoa. Sitten veli sanoi jotain typerää ja hänet poistettiin väkivalloin usean ihmisen voimin sieltä baarista ja minua kiinnosti unessa vain myynnissä olleet karkit. Uni loppui siihen, että olimme taas isäni ja äitini kanssa mökillä, isä poltti nuotiota ja minä raivosin hänelle, koska oli aika mennä nukkumaan ja isä vain poltti nuotioita, joka piti jättää ilman valvontaa ja oli vaarassa syttyä tulipalo.

Sama täällä. Mä nään monesti unta että olen lenkillä metsätiellä ja vastaani tallustelee kaksi karhunpentua. Käännyn ja kimppuuni hyökkää emokarhu. Kammottava uni ¨:(

Yhteistyössä