Näin niin kamalaa painajaista toissa yönä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uni"

Vieras
että vieläkin hirvittää.
Olin siis siinä unessa jossakin serkkuni kanssa ja mukana oli joku kolmas, mutta ei mitään tietoa kuka se oli. Yllättäin sitten tapahtui jotain, joku vahinko tai jotain sekavaa, mutta tämä serkkuni heitti henkensä.
Paniikissa sitten aloimme miettiä mitä tehdään, kiinni ei kuulemma aiottu jäädä. Sitten muka hautasimme ruumiin ja muistan kuinka siloittelimme mullan oikein tasaiseksi ja sitten läksimme pois. Kellekään ei kerrota sovimme tämän toisen henkilön kanssa. Mietin, että mitä kertoisin enolleni, minne heidän tyttärensä oli kadonnut tms.
Unessa aattelin pakokauhun sekaisin tuntein, että mitä hittoa me on menty tekemään... linnareissuhan tästä tulee, miten siitä selvitään. jne.
Sitten aloin hiljakseen heräillä ja uni katkesi, mutta se tunne kun olit hereillä, mutta vielä sen unen pauloissa: "oliko se totta, mitä sille serkulle menimmekään tekemään, missä minä olen.."
Mutta voi se tunne kun tajusin, että se oli VAIN unta... huhhuh..
En ole kehdannut koko unesta kellekään kertoa, mutta se tulee aina välillä mieleen. Ja kun fb:ssa näen tämän serkkuni olevan paikalla, tulee heti uni mieleen.
Koskaan ennen en ole näin kamalaa painajaista tainnut nähdäkään. Ja toivottavasti en tule näkemäänkään.

Joskus unet on todentuntuisia, kuolemasta uneksiminen on aika tavallista. Ja se ahdistuksen tunne on välillä tosi voimakas!
Mä oon valitettavasti nähny kyllä aika älyttömän paljon kamalampia unia kuin kuvaamasi (tyyliin kidutusta ja kitumista yms), ja olen hirveän herkkä. En kato kauhuleffoja tms ikinä, kun ne tulee uniin kymmenkertaisina.

[QUOTE="ripper";24295668]Joskus unet on todentuntuisia, kuolemasta uneksiminen on aika tavallista. Ja se ahdistuksen tunne on välillä tosi voimakas!
Mä oon valitettavasti nähny kyllä aika älyttömän paljon kamalampia unia kuin kuvaamasi (tyyliin kidutusta ja kitumista yms), ja olen hirveän herkkä. En kato kauhuleffoja tms ikinä, kun ne tulee uniin kymmenkertaisina.[/QUOTE]

Sama. Mä oon nähnyt joskus niin järkyttäviä unia et en edes kehtaa niitä kertoa. Mut tosiaan kauhulffoja ei katella täälläkään, liian vilkas mielikuvitus..:D

Minä kyllä pystyn katsomaan kauhuleffoja, ei ne uniin tule.
Mutta tätä unta vain kovasti ihmettelin, mitä sitä tuolla ihmisen päässä oikein liikkuu kun tuollaisia unia näkee, huh.

Yhteistyössä