Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuumetyttö:Tulipas mieleen tytsi, en halua siis ilkeillä tai mitäänMutta jokatapauksessa, jos olisit raskaana niin haluaisitko lapsen pitää?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja kuumetyttö:Tulipas mieleen tytsi, en halua siis ilkeillä tai mitäänMutta jokatapauksessa, jos olisit raskaana niin haluaisitko lapsen pitää?
Joo, kyllä mä sen pitäisin ehdottomasti!:heart: Olisi lapsen isä kuvioissa tai ei. 16-vuotiaasta asti olen ajatellut, että jos vahinko kävisi niin en tekisi aborttia. n. 14-15-vuotiaana päätös olii ollut vaikeampi, mutta 16-18-vuotias on jo mielestäni niin vanha, etten edes harkitsisi aborttia...en tekisi sitä kuin tosi painavista syistä. Mutta vahinkoa ei onneksi pääse tapahtumaan, kun ei ole edes poikaystävää =)
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:tytsi, tytsi. meeppä nukkumaan ja yritä ennemmin nähdä niitä 18v ikäisille tarkoitettuja unia.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kamala vauvakuume vaivaaNäin yhtenä yönä unta, että olin raskaana ja lopussa synnytin poikavauvan =) Eilisyönä näin sellaista unta, että sain hoitaa viikon lähes vastasyntynyttä tyttövauvaa
Ihana uni kyllä oli! :heart: