Näettekö te saman, kuin minä? *toiveessa lapsi*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmm....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmm....

Vieras
Tänään testain, kun olen menossa kesätyöpaikka haastatteluun. Halusin itselleni tietoa olisiko tärppi käynyt, kun oireita ollut n.viikon verran. Ja lasta tosiaan tässä kierrossa yritetty :) Nyt menossa kp 31/32. Huomenna oli aikaisintaan tarkoitus testata, muttat tein sen siis tänään aamulla. Melkein heti ilmestyi minusta tuollainen haamu tuohon viereen, onko se nyt sitä ja tärppi ois käynyt? ;) Esikoisessa testasin vasta, kun menkat olivat viikon myöhässä ja silloin tuli niin selkeä plussa. Tällaiset haamuviivat ovat ihan uutta.

Mutta siis en tosin tässä vaiheessa meinaa vielä mainita raskaudestani mitään! Jos niin olisi käynyt, niin eihän koskaan tiedä miten alku menee.

Apuuuva, ei tätä kuitenkaan meinaa uskoa vielä todeksi!! :) Olen todella iloinen, mutta myös vielä varuillaan. Ei oikein osaa tunteita kuvata. Mietin vain tuota minun hakemaani kesätyöpaikkaa. Työ alkaisi vasta kesäkuussa ja se on sellaista työtä, jossa voi kohdata väkivaltaa. Eli en oikeastaan voi aloittaa töitä ollenkaan. JOS raskaus tästä etenee normaalisti.

Ihan selvä plussa, onneks olkoon. Meet työhaastatteluun ja et asiasta mainitse mitään, sitten kun raskaus pitemmällä (isoin keskenmenon riski ohi) niin ilmoitat vaan suht ajoissa ettet voikaan tulla (jos sut siis sinne työpaikkaan valitaan) jos susta tuntuu että työ olis riski sun raskaudelle siis, muuten tietenkin voit mennä.

Kiitos paljon kaikille onnitteluista! :) Haastattelussa käyty ja jäi sellainen olo, että mut valitaan sinne. Ens viikolla tulee tieto, että voi mennä kirjoittamaan soppariin nimet. Vihjaili kovasti siitä, että haluaa valita minut. Katsotaan mitä elämä tuo tullessaan. Tosiaan näin alussahan voi tapahtua mitä vain.

Yhteistyössä