V
vieras
Vieras
Kertokaahan voiko käsissä olla hiivaa? Ja miten se ilmenee? Mietin tässä kun olen kärsinyt kahdesta peräkkäisestä hiivatulehduksesta, ja nyt peukaloista ja etusormista lähtee nahkaa, joten voiko se olla hiivasientä? En kyllä muista lukeneeni että se tuolta näyttäisi. Meinasin vaan sitä, että jos se olis ollut mulla käsissä ja sitä kautta tullut tää toinen kierros. Canestenia vois tietty laittaa käsiinkin, mutta... onko se edes mahdollista että sama hiiva viihtyis käsissä ja alapäässä?
Kaiken lisäksi oon viime aikoina syönyt erityisen paljon maitohappobakteereita, maustamatonta jogurttia yms hapanta mutta silti tämä tuli ja tosiaan kahteen kertaan. Miehelle laitetaan varmuuden vuoksi Canestenia myös, ettei sen takia uusiutuisi. Ärsyttää tämmönen, kun olen seuraavat pari viikkoa ulkomaillakin nyt, joten en kovin helpolla lähde lääkäriin.
Kaiken lisäksi oon viime aikoina syönyt erityisen paljon maitohappobakteereita, maustamatonta jogurttia yms hapanta mutta silti tämä tuli ja tosiaan kahteen kertaan. Miehelle laitetaan varmuuden vuoksi Canestenia myös, ettei sen takia uusiutuisi. Ärsyttää tämmönen, kun olen seuraavat pari viikkoa ulkomaillakin nyt, joten en kovin helpolla lähde lääkäriin.