V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
???Pääsee aikaisemmin pois vankeudesta...harmi.
niin se vaan Suomessa menee, ainakin ensikertalaisilla.
Ja lisää tulee juuri siksi että joku levittää tuota tietoa ympäriinsäniin se vaan Suomessa menee, ainakin ensikertalaisilla.
Ja ensikertalaiseksi pääsee jos ei kolmeen vuoteen jää kiinni rikoksesta.niin se vaan Suomessa menee, ainakin ensikertalaisilla.
Niinpä, en ymmärrä miten tuo on mahdollista.Ja ensikertalaiseksi pääsee jos ei kolmeen vuoteen jää kiinni rikoksesta.
Juu, tuosta mun vastauksestahan se johtuukin..Ja lisää tulee juuri siksi että joku levittää tuota tietoa ympäriinsä![]()
miksei?Niinpä, en ymmärrä miten tuo on mahdollista.
Juu, tuosta mun vastauksestahan se johtuukin..
Mut nämä rikolliset eivät olekaan suomalaisia jotka vanhuksia raiskailevat...Ennen rikolliset oli sentään rehellisiä: lapset ja vanhukset jätettiin rauhaan. Nykyään on just toisinpäin: käydään heikoimpien kimppuun.
Ja ensikertalaiseksi pääsee jos ei kolmeen vuoteen jää kiinni rikoksesta.
Just tänään mietin samaa...Palautuuko neitsyyskin, jos kolmessa vuodessa ei saa seksiä?
Just tänään mietin samaa...
Uhrille kun raiskaus on monesti elinkautinen niin miten ihmeessä raiskaaja voi olla muka ensikertalainen kolmen vuoden jälkeen.
Sitä pitää kysyä suvakeilta.Just tänään mietin samaa...
Uhrille kun raiskaus on monesti elinkautinen niin miten ihmeessä raiskaaja voi olla muka ensikertalainen kolmen vuoden jälkeen.
Häkkänen toivoo, että elinkautisista tehtäis nimenomaan elinkautiset...kieltämättä olen samaa mieltä.Ei täällä mietitä uhrien oikeuksia, ainoastaan rikollisten.
Olen edelleen sitä mieltä, että voitaisiin ulkoistaa vankilapalvelut venäläisille ja lähettää rikolliset sinne. Tulisi paljon halvemmaksi ja tämäkin ennaltaehkäisisi rikoksia.
Ei näy mitä siinä lukee.
Ei näy mitä siinä lukee.
Miksi haluat pimittää sen meiltä muilta?Kirjautuneille näkyy