Nahom Hagos sai vankeutta 85-vuotiaan mummon raiskaamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja ensikertalaiseksi pääsee jos ei kolmeen vuoteen jää kiinni rikoksesta.

Tämä johtuu vain siitä, että vankilavuorokausi on täällä äärimmäisen kallista ja täällä yritetään vain minimoida se aika joka istutaan linnassa.

Voi olla, että olen myös väärässä... Palautuuko neitsyyskin, jos kolmessa vuodessa ei saa seksiä?

• Tykkää
Reactions: Elena777
Just tänään mietin samaa...
Uhrille kun raiskaus on monesti elinkautinen niin miten ihmeessä raiskaaja voi olla muka ensikertalainen kolmen vuoden jälkeen.

Ei täällä mietitä uhrien oikeuksia, ainoastaan rikollisten.

Olen edelleen sitä mieltä, että voitaisiin ulkoistaa vankilapalvelut venäläisille ja lähettää rikolliset sinne. Tulisi paljon halvemmaksi ja tämäkin ennaltaehkäisisi rikoksia.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ei täällä mietitä uhrien oikeuksia, ainoastaan rikollisten.

Olen edelleen sitä mieltä, että voitaisiin ulkoistaa vankilapalvelut venäläisille ja lähettää rikolliset sinne. Tulisi paljon halvemmaksi ja tämäkin ennaltaehkäisisi rikoksia.
Häkkänen toivoo, että elinkautisista tehtäis nimenomaan elinkautiset...kieltämättä olen samaa mieltä.
Siinä on tosin riskinsä, Amerikassa on kuolemantuomiot ja elinkautistuomiot ja silti se maa on täynnä sarjamurhaajia...tulee vaan mieleen, että kasvaisko täällä riski sille ettei uhreja jätettäis eloon raiskausten jälkeen.
Hankalia asioita, vaikka se on kyllä myös totta ettei Suomessa annetut tuomiot saa muuta kuin hymyn monen rikollisen huulille..oli sitten terroristi tai raiskaaja.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006400640.html

• Tykkää
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä