M
mrrr...
Vieras
Nämä kiusasivat tyttöäni 4-luokalta 6-luokalle haukkumalla häntä mm. läskiksi, huoraksi, lehmäksi, sotanorsuksi yms. Vaikka tyttö oli aina ollut normaalipainoinen. Kiusaamista ei saatu loppumaan, koska kiusaaminen tapahtui salassa, eikä tytöllä ollut minkäänlaista todistusaineistoa opettajille. 5-luokan lopulla tyttö sairastui anoreksiaan ja siitä hän parantui 7-luokalla.
Nyt kaupassa käydessämme oltiin tytön kanssa karkkihyllyllä valitsemassa herkkuja lauantain kunniaksi. Nämä ex-kiusaajat sitten bongasivat tyttöni ja alkoivat heti supatella keskenään ja vilkuilivat meihin päin. Annoin asian olla kunnes nämä tytöt alkoivat huutelemaan taas tytölleni kaikkea "oho, läskiperse on TAAS ostamassa mässyjä" tyylisiä juttuja. Sitten mulla keitti yli ja marssin suoraan näiden tyttöjen eteen ja käskin todella tiukkaan sävyyn pitämään ne suunsa kiinni jos ei ole järkevää asiaa. Tytöt lähtivät juosten karkuun.
Kotona otin heidän vanhempiin yhteyttä ja he pyysivät anteeksi tyttöjensä puolesta, mutta silti olivat välinpitämättömiä ja sanoivat vaan etten voi syyttää heidän lapsiaan tyttöni mielen pahoittamisesta. Siis mitä?!
No eipä maistu enää karkit tytölle, ei huolinut välipalaakaan vaan sanoi menevänsä kaverille, mutta epäilen hänen olevan lenkillä. Entä jos anoreksia uusii? Mitä voin tehdä tyttöparkani eteen? On kyllä julma maailma.
Nyt kaupassa käydessämme oltiin tytön kanssa karkkihyllyllä valitsemassa herkkuja lauantain kunniaksi. Nämä ex-kiusaajat sitten bongasivat tyttöni ja alkoivat heti supatella keskenään ja vilkuilivat meihin päin. Annoin asian olla kunnes nämä tytöt alkoivat huutelemaan taas tytölleni kaikkea "oho, läskiperse on TAAS ostamassa mässyjä" tyylisiä juttuja. Sitten mulla keitti yli ja marssin suoraan näiden tyttöjen eteen ja käskin todella tiukkaan sävyyn pitämään ne suunsa kiinni jos ei ole järkevää asiaa. Tytöt lähtivät juosten karkuun.
Kotona otin heidän vanhempiin yhteyttä ja he pyysivät anteeksi tyttöjensä puolesta, mutta silti olivat välinpitämättömiä ja sanoivat vaan etten voi syyttää heidän lapsiaan tyttöni mielen pahoittamisesta. Siis mitä?!
No eipä maistu enää karkit tytölle, ei huolinut välipalaakaan vaan sanoi menevänsä kaverille, mutta epäilen hänen olevan lenkillä. Entä jos anoreksia uusii? Mitä voin tehdä tyttöparkani eteen? On kyllä julma maailma.