Naimisiin 23-vuotiaana? Listatkaapa nuoria julkkismorsiamia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
22-vuotiaana menin naimisiin, 7 vuoden seurustelun jälkeen. Ensimmäinen lapsi syntyi parin vuoden päästä tästä ja nyt on avioliittoa takana 15 vuotta ja yhdessäeloa siis kaikkinensa 22. Jos olisimme olleet tavatessamme vanhempia, olisimme varmasti menneet naimisiin nopeammin. Mutta hyvä näinkin! :)

Ei 23-vuotias ole mitenkään nuori menemään naimisiin. Mutta toisaalta itse olen 22 ja olen mielestäni aivan liian nuori menemään naimisiin. Mutta mä en olekaan edes parisuhteessa, joten ajatus tuntuu niin utopistiselta. Jos on ollut jo monta vuotta suhteessa niin ei 23-vuotias ole todellakaan nuori menemään naimisiin.

[QUOTE="Hih";27354808]Mie olin 23 kun menin naimisiin, julkkis toki en ole.[/QUOTE]

ja minä. Moni kyllä ihmetteli ja kysyi olenko raskaana, etenkin kun meidän kihlaus kesti vain 2kk. Ja ei, en ollut raskaana.

Miksi miettiä muita, jos itsestä tuntuu hyvältä? Elämästä tulee nauttia, ja koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Itse olen tehnyt nopeita päätöksiä, jotka eivät välttämättä olleet oikeita. Silloin ne siltä tuntuivat. Jos olisin jättänyt tekemättä, olisin katunut. Ihmiset voivat muuttua sinusta riippumatta heti tai sen 20 yhteisen vuoden jälkeen. Koskaan ei voi tietää etukäteen. Eli elä hetkessä ja nauti! :) En toki estä järkeilemästä, mutta jos olette onnellisia ja teillä on lapsia yhdessä, niin mikä ettei.

Onnea!! :)

Yhteistyössä