Naimisiin ja miehen sukunimi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajokortti ja pankkikortit pitää käydä itse uusimassa paikanpäällä, vaikka ne tiedot ovat saaneetkin... Passi samoin. Työpaikalle pitää itse kans ilmoittaa.

Kyllähän se melkein joka paikkaan kannattaa itse laittaa. Vuosia vielä tulee väärällä nimellä jos ei itse vaivaudu oikomaan. Henkilötodistukset ja ajokortit tietty uusia, boonuskortit, pankkikortit, kirjastokortit. Kaikki itse. Normaali kuvaton kelakortti tulee itsessään ja terveydenhoitopuolelle kait vaihtuu nimi itsestään. Muualle kyllä kannattaa ihan itse ilmoittaa ajoissa.

Mulla on tietojen luovutuskielto, joten en osaa sanoo minne kaikkialle menee automaattisesti... Mut ajokortti ja mahdollisesti passi pitää uusia, kirjastokortti, bonuskortit, jäsenkortit (muista ammattiliittoliitto, multa meinas unohtua)... Kelakortti tulee automaattisesti, pankkikorteista en o varma. Maistraatista saa parilla eurolla virkatodistuksen, jolla voi todistaa nimen muuttuneen... Sen kanssa pärjäät siihen asti, kunnes saat henkkarit uusittua. Lehtitilaukset kannattaa myös muistaa ja jos tilailet jostain postimyynnistä... Tee vaikka lista mistä kaikkialta sulle tulee postia ja sitte vaan soittokierrosta tai nettiin muuttamaan tietoja.

Yhteistyössä