K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jees juttu:Taitaa olla viisainta tehä testi ja jos plussaa näyttää, niin ehdottomasti juttelet näille kimppa kavereilles, koska he on ihan yhtä vastuussa lopputuloksesta kuin sinäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ellapuu:olen pahoillani että sanon tämän,mutta sympatiaa ei juuri täältä tule. mä en ymmärrä miten te ette käyttäneet ehkäisyä! jos on valmis seksiin ilman ehkäisyä niin kaipa sä olet valmis kantamaan seuraukset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja voi sun saa:Sillon mä imetin , en olisi voinut kuvitella tekeväni tuollaista, koska jotenkin mun mielestä imetysikäisen äiti ei sekoile tuolla tavalla ettei edes huolehdi ehkäisystä.
ai mutta vanhemman äiti voi? häh? outo asenne. no... voipaska.
Mä en ole tuo edellinen, mut multa ainakin tuli hiukkasen maitoa rinnoista imetysaikana, kun kiihotuin. Siksi ajatus kimppaseksistä imetysaikana saa itselleni vähäsen yöks-olon.
Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:![]()
ihan pakko merkata tää ketju
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:no ensinnäkin jos meet vieraiden ihmisten kanssa sänkyyn muista kondomi =) Että jos siitä lähetään!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ?:saanko kysyä että onko sulla omaa miestä? Se varmaan vielä mutkistais asioita :/
Jos oot raskaana, niin pysytytte varmaan sopimaan ystäväpariskunnan kanssa, että mitä lapselle myöhemmin kerrotaan, miten elatusavut yms.. ja että kerrotteko sukulaisille tai muille ystäville totuuden isästä, vai jääkö se sitten ikuiseksi salaisuudeksi..
Lapselle myöhemmin olisi kyllä parasta saada tietää oikeasta isästä, mutta lienee turha kaikille asiaa kailottaa.. hankala tilanne.
Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:no ensinnäkin jos meet vieraiden ihmisten kanssa sänkyyn muista kondomi =) Että jos siitä lähetään!!!
Niin juuri. Siina jaetaan tautejakin muuten...
Ei kai sun sit muu auta, kun paattaa mita teet ja puhua lapsen isan ja aitipuolen kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:Tee ABORTTI, muuta en itse voisi sinun sijassasi tehdä. Olisiko kiva kantaa salaisuutta koko loppuelämä tai paljastaa sit lapselle et toi kaverin laps on muutes sun sisarus jne..
Tosi moka, ei pitäisi luulla vaan kysyä jos on epävarma. Entäs sukupuolitaudit?
ei kellään meist mitää tauteja oo, testaatu on..
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Jumankekka et ihmiset voi olla tyhmiä nykypäivänä, ei voi muuta sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Abortti on ihan hyvä vaihtoehto tai sitten vain .. öh.. aika hankala tilanne :/
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana tod:MITÄ Ä TEEN??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuohon voisi ainoastaan todeta, niin makaa kuin petaa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana tod:En ajateklu ite koskaa olevani tää ihminen joka tänne kirjottaa näin mut voieivoieivoievoiei... Mä oon ehkä raskaana. Eka ajatus mikä ton jälkeen pulpahti mieleen oli "ihanaa!" mutta sitten iski tää mun tilanne naamariin.
JOS mä oon raskaana, mä oon raskaana varatulle miehelle. Meil oli kolmenkimppaa joku aika sitten, ja ilmeisesti mies luuli mulla olevan jonkulainn ehkäsy j mä taas luulin, että se olis tajunnu keskeuyttää (sen teho olis riittäny mulle iha hyvin, ei kkada mun maailmaa vaik raskaana olisin, mutta tarkotus ei kuitenkaa ollu raskautua) mut se ei tajunnu. Aatelin et ehkä imetyksestä olis vielä jotain suojaa, tarkotus oli katttoo voiks jälkiehkäsyy käyttää imettäessä mut se jotenski jai.
Noh. Nyt sitte pari päivää ollu semmonen elähtäny väsymys, en ymmärrä mihin voimat on kadonnu, ja minä IDIOOTTI tajusin vassta tänää mitä tää vois olla.
Elikkä, mulla on jo yks pieni vauva jonka yhäri oon, ja tällä pariskunnalla kenen sänkyyn päädin on lapsia eikä tarkotus ollu niit mun kaa tehä. Ainoo neuvo mit täältäkää voidaan antaa on "osta testi", mut vähän piti purkaa ja kertoo, en kuitenkaa ihan heti oo menos kellekään kertoo tästä jos plussaa näyttää. MITÄ Ä TEEN??
Ja joo, kuulostaa ehkä tosi oudolta, mut tää ei oo provo. Valitettavasti. *hakkaa päätä seinäääääää*