O
Oliko tää jo täällä?
Vieras
http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2009/10/06/nain-halvaksi-tulee-kotiaiti-tai--isa/200921405/139
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä näköjään sitäkään, että kotihoidontuestakin maksetaan veroja.
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä näköjään sitäkään, että kotihoidontuestakin maksetaan veroja.
No ei niitä tukien "veroja " musta kuulukaan huomioida. Ylipäätään älytön se vero tuista, turhaa rahan edestakaisin siirtelyä. En muutenkaan tajua, miksi aina kehutaan, että kyllä mäkin maksan mun työttömyysturvasta veroa... Sehän on "ilmaista" rahaa yhteiskunnalta, joten ei voi ajatella että jotenkin osallistuisi yhteiskunnan ylläpitoon, eikö?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Eikä laskelmassa näy vertailuna sitä miten paljon yhteiskunnalle maksaisi kustantaa päivähoito usella pienelle lapselle, ellei äiti olisi kotona..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä näköjään sitäkään, että kotihoidontuestakin maksetaan veroja.
No ei niitä tukien "veroja " musta kuulukaan huomioida. Ylipäätään älytön se vero tuista, turhaa rahan edestakaisin siirtelyä. En muutenkaan tajua, miksi aina kehutaan, että kyllä mäkin maksan mun työttömyysturvasta veroa... Sehän on "ilmaista" rahaa yhteiskunnalta, joten ei voi ajatella että jotenkin osallistuisi yhteiskunnan ylläpitoon, eikö?
Olen eri mieltä. Jos kotihoidontuki on 314 euroa ja mä maksan siitä veroja 90 euroa, niin mielestäni en tule maksamaan valtiolle 300 euroa.