Alkuperäinen kirjoittaja none:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja none:Joo, harmi :/. Itse asiassa on mulla mustakin nikki, mutta oon toivottoman laiska kirjautumaan sisään. Jännä tuo, miten kuvaat että Israel on suunnannut ydinkärkensä kohti Irania, kun itsellä Israelin kävijänä ja sinne tutustuneena voin sanoa, että Israelilla on rauhanomaiset ajatukset suhteessa muihin kansoihin. Oikeesti. Israel taistelee oikeudestaan olla olemassa. Iranin Ahmadinejad on jopa YK:ssa uhannut hävittävänsä Israelin ja häpeäksemme Suomen edustaja ei poistunut edes paikalta, kuten monen muun maan edustajat tekivät.
Ahmadinejad on huurupää, vaikka osa puheesta on "vain" retoriikkaa.
Tämä oli ihan lehdestä luettua "tietoa" (mikä nyt on totta ja mikä ei) että ne Israelin ydinkärjet on suunnattu Iraniin, sekä Teheraniin että Afganistanin rajalle johonkin tukikohtiin. Ei siis ollut kyse kielikuvasta.
Mulla tosiaan on kokemusta Israelista muutenkin, kuin lehtien sivuilta ja olen nähnyt miten lehdet kirjoittavat vähintään hiukan värittynyttä tekstiä Israelista. Ja ei suinkaan kovin myönteistä Israelin suhteen. Tämä on nähtävissä lehdessä kuin lehdessä. Ja Ahmadinejad, vaikka onkin huurupää, on melkoisen johtavalla pallilla Iranissa tällä hetkellä.
Oletko sinä se, joka on käynyt israelin armeijan? Silloin mielestäni et voi mitenkään olla puolueeton (jos yritätkään) tai vaatia sitä muiltakaan. Ja armeijan käyminen ei tee sinusta myöskään yhtään kv-lehdistöä parempaa israelin ohjus- tai ydinkärkiasiantuntijaa.
Toki tiedän Ahmadinejadin pallit :xmas: