Näin karmean painajaisen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihana elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihana elämä

Vieras

Oieassa elämässä. Meillä on ihana talo, ihanalla tontilla ja hyvällä alueella mut väärässä kaupungissa. Eilen oli aiheesta ketjukin, johon liityin purnaamaan. :)

No näin sitten aiheeseen liittyen unta.

Olimme vihdoin muuttotouhuissa mutta tunnelma oli minulla kauhun sekainen.
Olimme nimittäin muuttamassa KERAVALLE LÄHIÖÖN! :D
Mietin unessa et tää on niin väärä päätös ja kaikki on niin ankeata, mä en ikinä sopudu kerrostalo asumiseen näin ankeissa puitteissa! Painajainen!

Olen aika tyytyväinen herätessäni ja nään nykytilanteen aika hienona. :)

:D :D :D :D

Mä näin myös viime yönä painajaisen ja herättyäni sydän hakaten unesta mietin, että uni pitäisi kirjoittaa ylös. Siitä saisi hyvän pohjan kauhunovellille.

Kuvittelin ketjun käsittelevän karmeaa painajaista. Pettymys. Mä muistan vieläkin sen yhden oman järkyttävän painajaisen neljän vuoden takaa.. et vieläkin puistattaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
:D :D :D :D

Mä näin myös viime yönä painajaisen ja herättyäni sydän hakaten unesta mietin, että uni pitäisi kirjoittaa ylös. Siitä saisi hyvän pohjan kauhunovellille.

Sinullakin on sana hallussa joten novellia tekemään. Kauhua keittiössä! :D

Täytyy sanoa,että kokisin myös tuon keravalle muuttamisen suurena painajaisena, kun sieltä vihdoin ja viimein olen pois päässyt ;D Ei keravassa sinäänsä mitään vikaa ole,mutta kun syntynyt ja asunut viereisessä kaupungissa suuren osan elämästäni, Kerava ei vaan tunnu kodilta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuvittelin ketjun käsittelevän karmeaa painajaista. Pettymys. Mä muistan vieläkin sen yhden oman järkyttävän painajaisen neljän vuoden takaa.. et vieläkin puistattaa.

No tää oli! Tunnelmaa on vaikea edes kuvailla! Ja minä sentään diggaan kauhua. Mitä näit?

Alkuperäinen kirjoittaja ml:
Täytyy sanoa,että kokisin myös tuon keravalle muuttamisen suurena painajaisena, kun sieltä vihdoin ja viimein olen pois päässyt ;D Ei keravassa sinäänsä mitään vikaa ole,mutta kun syntynyt ja asunut viereisessä kaupungissa suuren osan elämästäni, Kerava ei vaan tunnu kodilta :D

Mä en tajua miten tuo Kerava valikoitui. Eiks siellä ole vankila? Varmaan alitajunnasta nappasin.

Alkuperäinen kirjoittaja ml:

olet siis syntynyt hyvässä kaupungissa, hmm... järvenpäässä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No tää oli! Tunnelmaa on vaikea edes kuvailla! Ja minä sentään diggaan kauhua. Mitä näit?

Hautasin pikkuveljen pieneen pahvilaatikkoon hiekkamontulle muka piiloon, lähdin sitten vain kotiin ja kotipihassa tajusin, että laatikossa ei ole tarpeeksi ilmaa eikä veli pääse sieltä itse pois. Yritin päästä laatikolle mahdollisimman nopeasti takaisin mutta en päässyt, tuli ukkoskuuroja, tiet oli katki, karhu oli perässä. Sitten kun viimein pääsin laatikolle ja sain kaivettua sen ylös niin veli olikin jo kuollut. Unen lopussi yritin tappaa itseni mut en onnistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Hautasin pikkuveljen pieneen pahvilaatikkoon hiekkamontulle muka piiloon, lähdin sitten vain kotiin ja kotipihassa tajusin, että laatikossa ei ole tarpeeksi ilmaa eikä veli pääse sieltä itse pois. Yritin päästä laatikolle mahdollisimman nopeasti takaisin mutta en päässyt, tuli ukkoskuuroja, tiet oli katki, karhu oli perässä. Sitten kun viimein pääsin laatikolle ja sain kaivettua sen ylös niin veli olikin jo kuollut. Unen lopussi yritin tappaa itseni mut en onnistunut.

Auts! Tuosta oli hyvä herätä. Mä olen nähnyt näitä vastaavia.
Pahin on se kun kadotin lapseni huolimattomuuttani New Yorkiin. Etsin koko yön sotkuisilta kujilta. Lapsi löytyi päivin päästä mutta ei enää puhunut, katse oli eloton, eikä häneen saanut mitään kontaktia. Se tunne oli paniikki!

Yhteistyössä