näin meillä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
LAUANTAINA mies sanoi, että poikkean muru matin kanssa yhdellä, meen autolla enkä ole kauan.
meni 3h.

SUNNUNTAINA mies sanoi, että voi käydä kaupassa ja lähti.
meni 2h.

MAANANTAINA mies sanoi, että tulee viideks kotiin.
tuli kahdeksalta.

TIISTAINA mies lähti käymään vanhempiensa luona ja oli siellä melkein 5h.

KESKIVIIKKONA mies sanoi et käy pelaamassa kiekkoa, menee max.1½h.
meni melkein 3h.

lätkän jälkeen tuli kotiin ja sanoi et käy äkkiä naapurissa vilkasemassa mikä sen autossa on vikana. tuli yöllä puoli kaksi kotiin.

TÄNÄÄN se sanoi tulevansa viimeistään neljältä kotiin, ei näy.

mä olen kirjannut nämä menot kun alkoi hirttää kiinni sen kuppaamiseen, siksi niin tarkasti osaan sanoa.
tällaista ei varmaan kukaan muu jaksais.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
No johan on hidas kulkemaan :o Ootko puhunu äijälles tästä?

olen, mut turhaahan se on, se vaan on tollainen.
mun tässä varmaan helpompi olis muuttua, mutta..
viikottain mulla täällä ruuat jäähtyy ja saunat jäähtyy ja tunteet jäähtyy kun mies ei tuu sillon kun lupas. en mä mitään minuuttipeliä vaadi, mut nyt puhutaan tunneista. en voi sille mitään et loukkaannun ja sit se alkaa tiuskiin kun mä mökötän. hienoa.

Mie olen ratkaissu tän niin etten kysele mieheltä kotiintuloaikoja, riittä että tulee kotiin sovittuna aikan silloin kun jokin ihan pakollinen meno minne ei missään nimessä voi ottaa lapsia mukaan tai jos tarviin hänetkin mukaan. Muutoin tulkoot kotiin kun ehtii.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Mie olen ratkaissu tän niin etten kysele mieheltä kotiintuloaikoja, riittä että tulee kotiin sovittuna aikan silloin kun jokin ihan pakollinen meno minne ei missään nimessä voi ottaa lapsia mukaan tai jos tarviin hänetkin mukaan. Muutoin tulkoot kotiin kun ehtii.

minäkään en kysele mieheltäni, se itse sanoo ne lähteissään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:

minäkään en kysele mieheltäni, se itse sanoo ne lähteissään.

Hän kai sitten heittää jonkin aika arvion kotiin tulosta. Kyllähän minullakin mies sanoo toisinaan että tulen silloin n. klo.... mutta en minä niitä ota tosissaan. Tulkoon kun ehtii. Ja useimmiten hänen antamat aika arviot ei pidä paikkaansa kun tulee jotain muutakin asioita niillä reissuilla mitä pitää hoitaa. Toki jokaisella on tapansa ja tämä nyt vaan on meidän tyyli.

Toivottavasti saatte noi jutut sovittua niin että sinulla ei aina tarvitse pettyä kun hän ei tulekaan silloin kun ilmoitti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
No johan on hidas kulkemaan :o Ootko puhunu äijälles tästä?

olen, mut turhaahan se on, se vaan on tollainen.
mun tässä varmaan helpompi olis muuttua, mutta..
viikottain mulla täällä ruuat jäähtyy ja saunat jäähtyy ja tunteet jäähtyy kun mies ei tuu sillon kun lupas. en mä mitään minuuttipeliä vaadi, mut nyt puhutaan tunneista. en voi sille mitään et loukkaannun ja sit se alkaa tiuskiin kun mä mökötän. hienoa.

On sulla syytäkin loukkaantua! Miehes ois hyvä katsoo nyt itseään peilistä ja todeta että se oma napa ei välttämättä oo se mihin kannattaa katsoa... En tiedä mitä sä voisit asialle tehdä mut mun pinna ois jo palanu ja oisin häipyny :ashamed: Käyttekö yhessä kaupassa tai miehen vanhemmilla?

Yhteistyössä