Miks nää juhlat menee meillä aina näin? *ketutuksen purkamista*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viiru

Vieras
Lähdettiin miehen kanssa eilen pitkästä aikaa yhdessä liikkeelle kylän yhteisiin juhannusjuhliin. Lapsenvahti oli, mutta vain siihen saakka kunnes kotiudumme, eli aamulla oli herättävä ennen kukon pierua (n. klo 6) ylös kun lapset herää. sanoin sitten miehelle hyvissä ajoin, että minä lähden tuossa puoli yhden maissa kotiin, jaksaa sitten aamulla nousta. Join pari siideriä illan aikana. Puoli yhden maissa sitten sanoin, että nyt olisin lähdössä, lähdetkö vai jäätkö? Mies suutahti ja sanoi että mene sitten!!

Mies tuli jossain vaiheessa kotiin, nukku sohvalla ja kun herättiin siirty sänkyyn. Tuossa puoli kahdentoista maissa sitten mies heräsi ja tuntuu olevan vieläkin kiukkuinen kun ei vastaa mihinkään.

Ja joka kerta kun ollaan oltu yhdessä liikkellä käy näin. Pari kertaa on mies luvannut nousta aamulla lasten kanssa, olen jäänyt loppuun saakka (nukkumaan vasta joskus kolmen jälkeen) ja olen sitten joutunut nousemaan lasten kanssa kuuden pintaa kun mies ei jaksanutkaan (ja ehkä hieman krapulaakin).

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Siis mitä helvettiä? Mä kyllä vaatisin mieheltä loogisen selityksen, että mistä tarkalleen hän on vihainen.

Illalla kyselen sitten tarkemmin. Nyt viitti kun ei edes huomentaa sanonu, on vaan mörököllinä. Jospa iltaan mennessä osais jotain sanoakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Me sovimme nämä juomis- ja kotiinlähtöasiat aina ennakolta. Toimii aika hyvin.

Niin mekin sovimme, tai siis sanotaan nyt niin, että minä ilmoitin lähteväni kotiin puoli yhdeltä. Mies sai itse päättää lähteekö kans vai jääkö juhlimaan vielä. Mulle ihan sama miten tekee. Mutta mies suuttui siitä kun minä lähdin silloin kun ilmoitin lähteväni.

Kysyin mieheltä mistä suuttui... Sanoi, että harmitti kun ei voitu yhdessä olla sielläkään kun minun piti lähteä ja "pilata" loppuilta, kaikki kuulemma kyseli, että minnes emäntä läksi.

Sanoin, että jos tiedän että minun on noustava lasten kanssa aamulla ja jaksettava nämä hoitaakin (reilu 3v ja 1½ vuotiaat) haluan nukkumaan suht ajoissa. Mies oli tullu kotiin omien sanojensa mukaan kolmen maissa. Ihan tarpeeksi väsynyt olin jo noilla viiden tunnin unilla ( ei riitä mulle) joten tusota vielä vähennettynä pari tuntia... Eikä päisäunista toivoakaan.

Yhteistyössä