Näin sitten romanttista unta varatusta työkaveristani.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla ei todellakaan ole mitään intressejä hänen suuntaansa, mutta olen kyllä miettinyt että onkohan hänellä. Hän nimittäin on muutamaan kerran vihjannut haluavansa treffeille mun kanssa ja huumorin varjolla heittänyt että tahtoo kihlata mut ja mennä kanssani naimisiin yms. Saattaa laittaa kätensä harteilleni tms. Mä oon ottanut kaiken kyllä ihan vaan viattomana huumorina ja flirttinä ilman mitään suurempaa.

Viimeyönä näin unta, jossa tää sama mies otti mut syliinsä, halasi tiukasti ja sanoi että ei ole ikinä tuntenut mitään niin voimakasta kuin tuntee mua kohtaan. Sanoi, että on niin hullaantunut musta, ettei halua ikinä menettää mua. Mä olin vähän hämmentynyt, mutta pakko myöntää että muuten se kyllä tuntui hyvältä ja turvalliselta.

Ja nyt on sellainen olo, että huhhuh. Mistä nuo unet oikeasti tulee? Mä en todellakaan ole ihastunut tai mitään, enkä mä usko että mieskään on. Toivottavasti unohdan typerät uneni ennen huomista, kun pitäisi taas töissä nähdä.

Se tulee siitä, että olet miettinyt, onko sillä silmää sulle.

Mä oon muuten nähnyt unta, että olen harrastanut seksiä naispuolisen pomoni ja jopa isäni kanssa. Unet voi olla ihan mitä vaan, eikä ne kuitenkaan ole toive- saati enneunia. :)

Niin, itsekin olin viimeyönä Cheekin kanssa. Enkä edes pidä tyypin tekemisistä. Hieman mietitytti aamulla että mistä nämä unet tulee. Unet taitavat vaan olla unia.

Yhteistyössä