Näin viikonloppuisin tää yksinäisyys on pahinta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen yh

Vieras
Viikolla on työt jotka vie ajatuksia muualle, mutta kun näin viikonloppuna on vain kotona, niin tuntuu välillä että seinät kaatuu päälle. Tekemistä tietysti on kotonakin, mutta jotenkin se että kaikki pitää tehdä yksin ja lapset hoitaa yksin, niin se on jossakin määrin musertavaa. Sitä olisi kiva jos olisi se toinen jonka kanssa jutella ja joka jossain määrin edes osallistuisi siihen kodin arkeen.

No mulla on mies joka ei juurikaan osallistu kotitöihin ja eipä juuri juttelekkaan mitään. Istuu tuolla konellaan kaiket päivät. Joten ei se nänkään aina aniin auvoista ole.

Miten joku jaksaa kattella sellaista miestä, mielummin sitten olen yksin siis yh kuin katson tollasta idiootti miestä!
Ymmärrän kyllä yh:n tylsyyden, itsekkin olen ollut yh, mutta koitappas keksiä tekemistä, kyläilyä ym...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten joku jaksaa kattella sellaista miestä, mielummin sitten olen yksin siis yh kuin katson tollasta idiootti miestä!
Ymmärrän kyllä yh:n tylsyyden, itsekkin olen ollut yh, mutta koitappas keksiä tekemistä, kyläilyä ym...

Kyläilyt ei oikein onnistu, kun kaikki kaverit asuu niin samperin kaukana, ettei kävellen oikein mihinkään mennä. Toisekseen tässä ollaan kavereiden kanssa yritetty sopia yhteistä illanistujaisaikaa, mutta sellaista päivää ei tahdo löytyä, että melkein kaikki, meistä kuudesta, pääsisi paikalle, kun kaikilla on ongelmana joko työt tai sitten lapsenvahtiongelma.

Alatte nyt etsiä sopivaa viikonloppua jolloin kaikkien on tultava. Sano myös ystävillesi että tunnet olosi yksinäiseksi, käykää aina kun haluatte.

Alkuperäinen kirjoittaja Maalta terveisiä:
Alatte nyt etsiä sopivaa viikonloppua jolloin kaikkien on tultava. Sano myös ystävillesi että tunnet olosi yksinäiseksi, käykää aina kun haluatte.

No tässä nyt on yritetty etsiä sitä sopivaa iltaa, mutta milloin on joku töissä tai sitten mies menee töihin tai ei saa lapsenvahtia. Suurin osa mun kavereista tai niiden miehistä kun tekee vuorotöitä, niin se hankaloittaa asioita aika paljon. Olis vaan kiva kun melkein kaikki pääsis samalla, niin olisi kivempaa.

Minusta on ihanaa viikonloppuisin touhuilla lasten kanssa. Usein perjantaisin siivotaan, sitten saunotaan ja herkutellaan. Lauantaina saatamme käydä jossain retkellä, vaikka paistamassa makkaraa tai kaupungilla "ostoksilla". Sunnuntaina leivotaan yhdessä jotain hyvää ja seuraavaksi viikoksi leipää jne.

Kavereita ei kyllä juuri näe, mutta yksinkin voi viihtyä - lueskella, katsoa elokuvia jne.

Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Minusta on ihanaa viikonloppuisin touhuilla lasten kanssa. Usein perjantaisin siivotaan, sitten saunotaan ja herkutellaan. Lauantaina saatamme käydä jossain retkellä, vaikka paistamassa makkaraa tai kaupungilla "ostoksilla". Sunnuntaina leivotaan yhdessä jotain hyvää ja seuraavaksi viikoksi leipää jne.

Kavereita ei kyllä juuri näe, mutta yksinkin voi viihtyä - lueskella, katsoa elokuvia jne.

Minä olen luonteeltani aika levoton sielu, mä en viihdy juuri laisinkaan yksin, aina pitäisi olla jotain elämää ympärillä :)

Yhteistyössä