Näin viimeyönä unta siitä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kun olin valtion paskakurssilla..ja unessa siinä oli mun pikkusisko jota roikotin parvekkeelta ja hän huusi mulle: Huora..olin kerran juttusilla psykiatrin kanssa ja hän nauroi kun sanoin että oltiin juuri saapumassa tukholman satamaan ja ihmiset vilkuttivat kun katsoimme ikkunasta noh..miesystäväni änkesi perseensä siihen ikkunaan ja he vilkuttivat edelleen noh..kun minä änkesin ison piparini siihen ikkunaan niin loppui vilkutus

Ap on yhtä sekava tarinoissaan kuin palstan eritemestari.
Jos kirjoittaminen palstalla edistää hyvinvointianne niin antaa palaa.
Ap. kertoo tarinoita elämästään, P-P vain ruotii ja pilkkaa ”ikääntynyttä harmaata” kirjoittajaa. Tosiasiassa hän ei tiedä kirjoittajasta yhtikäs mitään. Kirjoittaja voi olla jo iäisyyteen siirtynyt sielu, joka kirjoittaa automaattikirjoituksella tai hakkerin luoma tekoälybotti.

Ap. kertoo tarinoita elämästään, P-P vain ruotii ja pilkkaa ”ikääntynyttä harmaata” kirjoittajaa. Tosiasiassa hän ei tiedä kirjoittajasta yhtikäs mitään. Kirjoittaja voi olla jo iäisyyteen siirtynyt sielu, joka kirjoittaa automaattikirjoituksella tai hakkerin luoma tekoälybotti.
Joo-o

Kovasti sinua aina kiinnostaa kaikki ketjut joita väität vastenmielisiksi ja olet aina ahkerasti kommentoimassa niihin.

SINÄ OLET PAHIN PERVO!

Yhteistyössä