Nainen 30 v, mies 17 v, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
*HUOM :attn: * Kyse EI ole minusta =) vaan ihan jostain toisesta.

Minkälaisen ennusteen antaisitte suhteelle, jossa nainen on 30-vuotias kolmen lapsen yh-äiti, ja mies/poika on 17-vuotias lukiolainen joka asuu vielä kotona?

Ennusteita en voi antaa tuntematta ihmisiä. Mutta voisin varovasti veikata ettei suhde ehkä olisi elämänmittainen.
Pojan vanhemmat eivät ehkä ole varauksettoman ihastuneita poikansa valintaan??

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Ennusteita en voi antaa tuntematta ihmisiä. Mutta voisin varovasti veikata ettei suhde ehkä olisi elämänmittainen.

Eivät ole uskaltaneet kertoa. En ihmettele :|

En oikein pidä yli kymmenen vuoden ikäeroista puoleen tai toiseen kun itsestäni on kysymys. Koen kulttuurieron liian suureksi.
Mutta voihan tuokin toimia, jos henkilöt ovat sielunkumppaneita keskenään. Toimiihan tuo toisinkin päin niin, että mies on se vanhempi ja "lapsekas" osapuoli.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
ai niinku silleen vakavasti vai seksin merkeissä? :D

Tätä minäkin kysyisin.

Minä kysyin samaa :D ja seksi kuulemma tuli kuvioihin vasta jokin aika sitten (tätä suhdetta tms on kestänyt jo kuukausia). Eli ei-seksimielessä vaan ihan yhteistä tulevaisuutta ajatellen.

No enpä mä ole mikään veikkaamaan onko suhteesta kestäväksi vai ei. On niitä monia jotka 15-vuotiaanan löytävät sen oikean ja pysyvän kumppanin.
Toki tuo ikäero on vähän erikoinen,tai lähinnä fakta että toinen on vasta 17-vuotias. Mutta tiedä häntä sitten

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
ai niinku silleen vakavasti vai seksin merkeissä? :D

Tätä minäkin kysyisin.

Minä kysyin samaa :D ja seksi kuulemma tuli kuvioihin vasta jokin aika sitten (tätä suhdetta tms on kestänyt jo kuukausia). Eli ei-seksimielessä vaan ihan yhteistä tulevaisuutta ajatellen.

17 v. poika on ihan lapsi vielä...

jos olisit ensin kysyny toisinpäin,niin ois tullu paljon vastauksia että "ihan normaalia,kyllä minäki tuon ikäsenä nain vielä vanhempia" jne :/
mutta näinpäin täällä palstalla tulee enemmän "yäk"-reaktioita...

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

Eivät ole uskaltaneet kertoa. En ihmettele :|

en mäkään.
En mäkään ihmettele. Jos olisi mun poikani, vetelisin niin ympäri korvia, ettei tarttis tonttulakkia jouluna vielä ens vuosikymmenelläkään.

Ihan vakavasti jos pitää asiaa miettiä, niin kyllä kannattais naisen tutkituttaa päänsä. Asia vois olla eri sitten, kun olis kyseessä vaikka 40 nainen ja 27 mies. Mutta 17 vuotias on vielä ihan poikanen ja vaikka oliskin kypsä ikäisekseen, niin raakile, mikä raakile.

Mä tunnen/tiedän myös tämän pojan jollain lailla, ja hän on kyllä hirmu mukava. Rauhallinen ja kiltti. Suloinen, silleen ei-seksuaalisesti (siis mun mielestä ), hiljainen ja kohtelias. Tavallaan ymmärrän miksi kaverini ihastui/rakastui, tavallaan en. En osaa kuvitella teinipoikaa isäpuolen ja kasvattajan roolissa, tosin se voi kyllä onnistuakin, mistäpä sen tietää, mutta pelkään (kyyninen kun olen) että tässä särkyy taas sydämiä :|

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Tiedän pariskunnan jolla ikäeroa 16 v ja nainen juuri vanhempi. Yhdessä ovat olleet kohta 20 vuotta.

*muoks* ja tämä nainen vain vuotta nuorempi kuin miehen äiti :D

Ei tuo ap:n mainitsema 13 vuoden ikäerokaan paha ole, jos asianomaiset olisivat esim. 30v. ja 43v.

Mut jotenki toi et toinen on 17-vuotias pojankloppi....

Yhteistyössä