Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No yök... onko se nainen ihan psyykkisesti terve?
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ai niinku silleen vakavasti vai seksin merkeissä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ennusteita en voi antaa tuntematta ihmisiä. Mutta voisin varovasti veikata ettei suhde ehkä olisi elämänmittainen.
Pojan vanhemmat eivät ehkä ole varauksettoman ihastuneita poikansa valintaan??
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mitäpä tuosta. Kunhan se 17 v ei ole mun poikani.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ai niinku silleen vakavasti vai seksin merkeissä?![]()
Tätä minäkin kysyisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ennusteita en voi antaa tuntematta ihmisiä. Mutta voisin varovasti veikata ettei suhde ehkä olisi elämänmittainen.
Eivät ole uskaltaneet kertoa. En ihmettele :|
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:ai niinku silleen vakavasti vai seksin merkeissä?![]()
Tätä minäkin kysyisin.
Minä kysyin samaaja seksi kuulemma tuli kuvioihin vasta jokin aika sitten (tätä suhdetta tms on kestänyt jo kuukausia). Eli ei-seksimielessä vaan ihan yhteistä tulevaisuutta ajatellen.
En mäkään ihmettele. Jos olisi mun poikani, vetelisin niin ympäri korvia, ettei tarttis tonttulakkia jouluna vielä ens vuosikymmenelläkään.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Ennusteita en voi antaa tuntematta ihmisiä. Mutta voisin varovasti veikata ettei suhde ehkä olisi elämänmittainen.
Eivät ole uskaltaneet kertoa. En ihmettele :|
en mäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Tiedän pariskunnan jolla ikäeroa 16 v ja nainen juuri vanhempi. Yhdessä ovat olleet kohta 20 vuotta.
*muoks* ja tämä nainen vain vuotta nuorempi kuin miehen äiti![]()