NAINEN ANTAA SÄÄLISTÄ uusi tutkimus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIES
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MIES

Vieras
Tiivistäen tutkimustulokset kertoivat, että naisille seksi on pikemminkin huvia kuin rakkautta. Eroa on myös miesten ja naisten seksiasenteilla. Esimerkiksi miehet pitävät naisia edes jonkin verran seksikkäinä, mutta useimmat naiset eivät pidä miehiä puoleensavetävinä laisinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja MIES:
Tiivistäen tutkimustulokset kertoivat, että naisille seksi on pikemminkin huvia kuin rakkautta. Eroa on myös miesten ja naisten seksiasenteilla. Esimerkiksi miehet pitävät naisia edes jonkin verran seksikkäinä, mutta useimmat naiset eivät pidä miehiä puoleensavetävinä laisinkaan.

Olen huomannut saman miehenä pidän vaimoani seksikkäänä ja haluttavana mutta vaimo taasen ei kyllä minua hirveen haluttavana näe vaikka pidän itseäni kunnossa ja muilta naisilta kehuja saan.

Tjaah, ei kyllä kohdallani pidä paikkaansa. Kyllä mieheni ainakin on mielestäni erittäinkin seksikäs ja puoleensavetävä!! Ja myös ne nuoruuden aikaiset muut miehet ovat olleet, en olisi muuten p**nut.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen mies:
kenen tekenä tutkimus?
miten tehty?
mikä julkaisu?
argumentit?

Nainen antaa säälistä
Karu totuus: miksi nainen oikeasti haluaa seksiä

http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/949496?uusimmat_hyvinvointi

Alkuperäinen kirjoittaja fdhhfh:
Alkuperäinen kirjoittaja kkkl:
miehenä on pakko panna kun saa vaikka mikä olo olisi muuten voi mennä taas kuukausi seuraavaan kertaan.

joo ja käteen ei aina jaksa vetää niin jostakin se helpotus pitää hakea

Prostituoituja Suomeen uusista maista
Keskiviikko 9.9.2009 klo 05.18
Norjan tiukentunut lainsäädäntö on ajanut ilotyttöjä Suomeen.

No enpä ole ikuna säälistä antanut! :o Kyl mää ainakin olen sen verran seksuaalinen et tosiaan HALUAN sillon ku haluan... ja mielestäni haluan keskivertonaista usseemmin. Nyt yyhoona vaan joutuu tyytymään käsitöihin. :snotty:

Jaa jenkkitutkimus. Ei ole mitenkään suoraan pätevä Suomeen. Seksuaalisuuteen suhtautuminen on tuossa maassa täysin erilaista kuin täällä.

En usko että Suomessa on mitenkään yleistä paneminen muusta syystä kuin että haluttaa (tai tiestysti hampaat irvessä vauvojen siittämistä saattaa olla joskus :kieh: ) Kaikenmaailman marginaaliryhmiä jotka huoraa ilman suoraa maksua tai tuntee velvollisuudekseen levittää aina kun toista kiinnostaa jne on kyllä, mutta luulen että vahva enemmistö kuitenkin tottelee niitä omia seksiviettejään.

Yhteistyössä