Nainen, auto + mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Mun kikotimeni siis päätti keskiviikkona hyytyä kesken ajon :snotty:
No pääsin sillä takasi kotiin ja sanoin miehelle, että bensan syötössä on jotain vikaa. Varoitusvalo ilmoittaa että kone saa liikaa bensaa.
Mies siihen , että sulla on vaan bensa loppu :o
Ja katin marjat sanoin mä.
Ja sitten kotona pohti, ett jos siitä on puolat menny.....

Noo, mies hinauttin kokottimen huoltoon, josta tänään (äsken hälle soitettiin), että kaasunläppä oli juminut :laugh:

Se siitä , että olisi bensa loppu.
No kaasuläppä korjattu.... Ja auto siirretty toiseen liikeeseen, jossa yritetään sammuttaa airbäcin? valo (en ole varma miten kirjoitetaan) kun ei mene katsastuksesta läpi jos tuo valo palaa.... No, senhän mä olin jo miehelle sanonut aikoja sitten :headwall: Ei uskonut mua, siinäkään :headwall:

Siis miksi tuo armas "pässinpää" ei voi mua uskoa , jos mä kerron mikä kikottimessa on vikana :kieh: :kieh:
Itse on mulle noita korjausjuttuja opettanut , kohta 12 vuotta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja :
teillä sentäs mies vie korjaukseen. meillä se olen minä joka autotkorjukseen vie! juu ja ei muakaan aina uskota...

Tuohon kun mä en anna edes vaihtoehtoa. Mies vie ja piste. Kun mä silloin otan miehen auton alleni, sen on pakko viedä mun auto korjaamolle :saint:

no kato ku eihän me NAISET voida autoista mitään tietää... :kieh: :kieh: :kieh:

mäki vein ton meidän ritsan huoltoon ja sanoin et OIKEALTA EDESTÄ ( renkaan takaa ) kuuluu kolinaa et mikä siellä on.

No reteenä mies sano " joo katalysaattori paskana" Se korjattiin sitten pitkin kynsin ja hampain.

Lähin ajamaan ja sama kolina jatkuu. Vein takas ja sanoin et "AJAKAA SITÄ AUTOA"!!!!

No tuomio oli et etujousi poikki... :kieh: :kieh:

MÄHÄN SANOIn!

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
no kato ku eihän me NAISET voida autoista mitään tietää... :kieh: :kieh: :kieh:

mäki vein ton meidän ritsan huoltoon ja sanoin et OIKEALTA EDESTÄ ( renkaan takaa ) kuuluu kolinaa et mikä siellä on.

No reteenä mies sano " joo katalysaattori paskana" Se korjattiin sitten pitkin kynsin ja hampain.

Lähin ajamaan ja sama kolina jatkuu. Vein takas ja sanoin et "AJAKAA SITÄ AUTOA"!!!!

No tuomio oli et etujousi poikki... :kieh: :kieh:

MÄHÄN SANOIn!

Näinhän se on :kieh:
Nainen voi mitään autoista tietää :kieh: :kieh: :kieh:

Mulle kävi kerran niin että kesken ajon auto sammui eikä enää käynnistynyt. Soitin miehelleni ja mies sanoi "sulta on bensa loppu" johon mä intin et "no ei ole". Mies käski soittaa vakuutusyhtiöön ja varmistaa korvaako se hinauksen. Soitin ja sieltä vastasi miesvirkailija joka sanoi "jospa sulta on vaan bens loppu" johon mä taas intin "et no kun ei ole". Virkailija käski soittaa hinauspalveluun jonne sitten soitinkin ja se mies siellä totesi "sulla on varmaan vaan bensa loppu" no tässä vaiheessa mä aloin ittekin jo epäillä itseäni, viis siitä että bensamittari näytti täyttä ja olin juuri ennen hajoamista käynyt tankkaamassa :headwall:

Lopulta vika löytyi ja korjattiin mutta otti niin päähän tuo et heti kun naiselta hajoaa auto niin vika on siinä et bensa loppu :kieh:

No ei mun mies ainakaan oleta, että mulla olisi autosta bensa loppu jos se jää tienpäälle tms.
Kyllä se tietää että minä tiedän autoista sen verran paljon, että jos sanon, että siinä on jotain vikaa, hän uskoo. Usein uskoo myös sen, mitä oletan siinä olevan vikana.

Meillä usein sama tilanne, että mies ei vaan usko kun sanon, ja se on RAIVOSTUTTAVAA! Eikö kyseessä edes ole mitkään ns. perinteiset miesten jutut, kuten tuo auto, vaan mies ei esim. millään suostu ymmärtämään miksi en pidä siitä että se laittaa valot päälle ja verhot auki sillä aikaa kun mä olen suihussa ja kun ulkona on pimeää... ja joudun sitten suihkusta tullessani talsimaan ikkunan ohitse että saan vaatetta :kieh: Kun kuulemma "ei kukaan sua näe ulkoa", vaikka meidän ikkunan ulkopuolella on parkkipaikka ja vilkasliikenteinen tie...

Yhteistyössä