Surettaa kun mies ei ymmärrä :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .n
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja **:
Onhan se noin joo, muttei välttämättä miehesi mielestä. Silloin sun täytyy kertoo, että näin mä tästä ajattelen ja haluaisin että mun mieliks lähdet mun kanssa välillä ulos.
Eihän se oo yhtä kiva kun että mies oikeesti haluais myös, mut joskus sitä joutuu tyytymään vähempään.

kolme vuotta mä oon tätä samaa jauhanut, mutta ei se tajua. ja nimenomaan oon kertonut, että se on mulle tärkeää. Mutta miehelle on tärkeintä oma napa.
KYllä se joskus lähtee ulos syömään, mutta viime aikoina aina vähenevissä määrin.
Nyt viimeaikoina on kieltäynyt kolme kertaa peräkkäin, kun on tarjoutunut lapsenvahti, vaikka olen sillä hetkellä sanonut, että mun mielestä olisi kiva käydä jossain. Mutta kun hän ei halua :(

itse menemme n. 2x vuodessa ja se on meille sopiva määrä. Voisiko miehesi olla eri mieltä vapaailtojen tiheydestä? Parisuhdeaikaa kun voi viettää myös kotona, ilman lapsenvahteja...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
itse menemme n. 2x vuodessa ja se on meille sopiva määrä. Voisiko miehesi olla eri mieltä vapaailtojen tiheydestä? Parisuhdeaikaa kun voi viettää myös kotona, ilman lapsenvahteja...

Siis mieshän menisi useamminkin, mutta ilman mua ja kera oluen....

Mun kanssa ei vaan ole niin hauskaa :(

Juu voi viettää, mutta mulle se ei ainakaan riittäisi kamalan pitkäksi aikaa. Itse olen sellainen ihminen että tarvitsen kunnon irtiottoja kerran tai kaksi vuodessa -esimerkiksi viikon etelänmatka- mutta koska se ei ole mahdollista niin mulla kiristyy helposti pinna jollen saa joko yksinäni tai sitten mieheni kanssa vapaata aikaa noin kerran kahdessa kuukaudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
etkö muka voi lähteä ilman miestä minnekkää?
siinäpä sanot miehelle että katot lapsia ja sitten lähet jonnekki.

itsekin käyn n. 6x vuodessa ystävien kanssa (syömässä, leffassa, bilettämässä tms), ja miehen kanssa n. 2x vuodessa. Tämä sopii meille. Ehkä vähemmän sopisi myös miehellesi? Puhukaa.

Ap:sta en tiedä, mutta mulla on sellainen tilanne etten viihdy yksin eikä ole kavereita joiden kanssa mennä. Joten mulle jäljelle jää vain tuo mun mies.

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:

Ap:sta en tiedä, mutta mulla on sellainen tilanne etten viihdy yksin eikä ole kavereita joiden kanssa mennä. Joten mulle jäljelle jää vain tuo mun mies.

mutta se ei saa olla puolison ongelma, että kumppanilla ei ole muuta seuraa kuin se puoliso. Itselläni on puoliso jolla ei ole muita ystäviä, mutta en aio siitä syyyllistyä, eikä hän ole siitä minua moittinut. Tapaan heitä säännöllisesti kuten myäs vietän säännöllisesti aikaani kumppanin kanssa. En sitli ripustaudu kumppaaniin tai hän minuun.

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:

mutta se ei saa olla puolison ongelma, että kumppanilla ei ole muuta seuraa kuin se puoliso. Itselläni on puoliso jolla ei ole muita ystäviä, mutta en aio siitä syyyllistyä, eikä hän ole siitä minua moittinut. Tapaan heitä säännöllisesti kuten myäs vietän säännöllisesti aikaani kumppanin kanssa. En sitli ripustaudu kumppaaniin tai hän minuun.

Totta kai se on mun puolison ongelma, kun on kerran mennyt naimisiin mun kanssa ja on vielä kaiken lisäks ollut tietoinen mun seuraelämän vähyydestä. Varsinkin kun olen hänelle tehnyt selväksi, että mun täytyy välillä päästä ulos tuulettumaan ja silloin hän saa toimia mun asusteena koska en "kavereita" kuitenkaan saa mukaan. Eikä hän ole asiasta koskaan valittanut. Muuten vaan on huono lähtemään tms.