T
tanssija
Vieras
Sinussa ei varmaankaan ole mitään vikaa, et vain ole vielä kohdannut miestä, jonka kanssa olisi sitä kuuluisaa "kemiaa". Ei yhteinen harrastus välttämättä tuo eteen potentiaalista elämänkumppania eikä se ole peruste seurustelulle.
Oletko bongannut harrastuksesi piiristä, joka olisi erityisesti mieleen? Jos olet ja hän on vapaa, mikä estää sinua olemasta aloitteellinen?
Moni mies vois myös hiukan pelätä kaunista ja itsevarmaa naista ja luulla, että hän on jo varattu.
Tässä oli fiksuja sanoja. Sinussa ei varmaankaan ole mitään vikaa, enemmän on vaan kyse siitä ettei ole tullut vastaan ketään, joka on se oikea. Ja kannatan myös sitä, että ole itse aloitteellinen jos olet kiinnostunut jostakusta! Voihan olla, että kun kerran olet "hyvä jätkä", niin sinua vähän varotaan, ei uskalleta tehdä aloitteita. Ulkopuolisille on helpompaa tehdä aloitteita.
P.s. aiheen vierestä, mutta en malta olla kommentoimatta tätäkin: nimim. "oletko ottanut" kirjoitti:
> Ei vaan tanssin hierkia toimii siten, että menetät "maineesi" seurustellessasi jonkun kanssa
> hetken siinä yhteisössä, sitten kun seurusteluita on useampia, niin voit joutua kakkosriviin.
Tämäkään ei nyt taas yhtään vastaa kokemuksiani. Seurustelen toisen tanssinharrastajan kanssa ja ainoat, jotka minua ovat lakanneet hakemasta, ovat tunnetusti puutteessa olevat miehet (eli ihan muutama yksittäinen henkilö). Miehet, jotka ovat aidosti kiinnostuneita siitä tanssimisesta eivätkä ole siellä vain etsimässä naista, eivät hae minua nyt yhtään sen vähempää kuin ollessani sinkku. En koe, että muitakaan tanssivia pareja kohdeltaisiin mitenkään oudosti. Ehkä liikumme eri paikoissa, ehkä eri puolilla maata on erilaiset "paikalliskulttuurit" tanssijoiden keskuudessa, mutta ainakaan pääkaupunkiseudulla sanomasi asiat eivät yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Ehkä jossain muualla sitten.
Viimeksi muokattu: