S
sellainen.
Vieras
Melkein häpeän tätä piirrettä itsessäni, mutta hittolainen kun minä en vaan pidä lapsista yhtään. En inhoa heitä, eikä ne ällötä minua - lapset ei vaan herätä itsessäni YHTÄÄN MITÄÄN TUNTEITA. Ei edes ystävien eikä sisarusten lapset. En haluaisi mennä katsomaan kaverin vastasyntynyttäkään, kun pelkään väliinpitämättömyyteni paistavan läpi. En ole muuten mitenkään kylmä tai ilkeä ihminen, olen hyvin eläinrakas ja muuten pidän ihmisistä kovasti. Lapset eivät vaan herätä minkäänlaisia tunteita, ne eivät ole mielestäni sulosia ja joku lapsen jokellus on itselleni täysin evvk.
Olenko minä ihan viallinen nainen, tunnevammainen? Kaikki ystäväni, läheiseni pitää lapsista. En edes kehtaa myöntää tätä kellekään, hävettää niin paljon. Täällä on varmaan paljon äitejä, mitä te mietitte minunlaisesta ihmisestä?
Olenko minä ihan viallinen nainen, tunnevammainen? Kaikki ystäväni, läheiseni pitää lapsista. En edes kehtaa myöntää tätä kellekään, hävettää niin paljon. Täällä on varmaan paljon äitejä, mitä te mietitte minunlaisesta ihmisestä?