Nainen, pidätkö suuseksistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kielimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kielimies

Vieras
1.Nainen, pidätkö suuseksin saamisesta?
2.Saatko sitä säännöllisesti?
3.Pitääkö erikseen pyytää?
4.Osaako miehet ylensä homman?
5.Jos et pidä, niin miksi?

Kiitos vastauksestasi!

Kiitos vastauksestasi!

En oikeastaan.
Saisin niin useasti kuin vain tahtoisin.
Päinvastoin, vältellä.
Mieheni on taitava ja tietää kyllä miten pisteet kotiin. Taitolaji ja vaatii yhteistyötä sekä opettelua.
Nautin ihoilusta, mieheni hyväilystä ja suutelemisesta koska ne kiihottavat minua. Jos mies on jalkovälissä niin kosketuspinta on kovin suppea.

Viimeksi muokattu:

Kiitos vastauksestasi!

1. Haaveilen siitä
2. En
3. Ruinata, mutta siltikään en saa.
4. En muista enään.
5. En muista edes pidänkö siitä koska siitä on niiiin pitkä aika kuin olen viimeeksi saanut.

Viimeksi muokattu:
1.Pidän, todellakin !
2.En.
3.Pitää, eikä siltikään useimmiten saa
4.Minun mieheni osaa

Pidän myös suuseksin antamisesta, joka oli iso yllätys miehelleni kun aloimme seurustella.
Hän ei voinut edes kuvitella, että joku nainen VAPAAEHTOISESTI ottaa vehkeen suuhunsa
ja nielee vieläpä nesteet ..
Teen sen mielelläni, ja mies nauttii, usein rukoilee lisääkin.

Olisipa mies yhtä aktiivinen .

todennut että yhteen ei käy halut. Näissä suuseksiketjuissa/kyselyissä naiset jotka haluavat suuseksiä eivät sitä saa ja taas ne onnekkaat jotka saa ei välttämättä edes tykkää siitä.

Vai onko niin että sitä mitä ei saa, haluaa. Nuorempana minulla oli sellainen kaveri joka tykkäs nuoleskella kaiken aikaa. Mutta ei sekään ollut kivaa. Olin muutaman kerran seksisuhteessa kaverin kanssa ja itse panohommia oli vain kerran loput oli suuseksiä minulle!!!!

Kyllä
Tarpeeksi
Ei ole tarvinnut ikinä pyytää, joka suhteessa miehet on kyllä nuolleet ihan oma-aloitteisesti tarpeeksi
Kyllä, sanotaanko että yleensä jokainen osaa sen arvosanan 8-9-arvoisesti, ja siitä parantaakseen pitäisikin olla ajatustenlukija.

Viimeksi muokattu:

Kiitos vastauksestasi!

1. en
2. saisin kai jos haluaisin
3. vaikea vastata kun en edes halua
4. no jos se mun nautinnolla mitataan niin ei osaa, mutta voi tietenkin johtua ihan mustakin eikä miehistä
5.
-inhoan maata jalat levällään kuin jossain gynellä
-eikä se edes tunnu hyvälle vaan ennemminkin inhottavalle tai jopa kivuliaalle jos kielenkärjellä runnotaan
-ajatuskaan ei ole mitenkään kiihottava
-eli kun koko homma ei houkuttele eikä tunnu hyvältä ajatuksena eikä fyysisesti niin miten siitä oikeastaan voisi pitää

...siinä pääsyyt. Itse taas kyllä tykkään antaa suuseksiä miehelle.

Viimeksi muokattu:
ei mikään ole niin ällöttävää naisille, kuin mies joka lässyttää lirputtaa ja lurputtaa ja plurputtaa naisen jalkovälissä.
ei naiset tykkää kuule, naisten mielestä jotenkin alistavaa nuolla naisen pillua, hyi vittu sentään.

Kiitos vastauksestasi!

1. Pidän. Erittäin paljon. Itse asiassa suuseksiä saavana osapuolena ovat olleet ainoat kerrat (tai vähintään sillä aloitetulla) että saan kunnollisen, mielentyhjentävän orgasmin.

2. En, kuivakausi k-a-i-k-e-n suhteen on jatkunut nyt lähes 2 vuotta. ARGH

3. Ei ole tähän asti koskaan tarvinnut. Miehet ovat vapaaehtoisesti tehneet asian suhteen aloitteen.

4. Kohtuullisesti. Jotkut paremmin kuin toiset.

Ja kuten, joku edellä myös minä pidän myös suuseksin antamisesta. Minunkin kumppanini ovat aina yllättyneet tästä. Positiivisesti.

Viimeksi muokattu:

Kyllä, se on tärkein osa seksiä, muu ei tunnukaan miltään

Joka kerta kun harrastetaan seksiä (nykyisen mieheni kanssa)

Ei koskaan (nykyiseltä mieheltä)

Tämä nykyinen mies on siinä mestari, ja se on syy, että aloinkin seurustella hänen kanssaan, vaikken muuten ollut niin rakastunut. Itse asiassa olin hirvittävän rakastunut toiseen mieheen aluksi, mutta kun menin hänen kanssaan sänkyyn, osoittautui ettei hän osaa eikä tykkää antaa suuseksiä, joten siksi jätin hänet. Vaikka siis edelleen häntä henkisesti rakastan, niin seksi on niin tärkeää parisuhteessa, että se voittaa viime kädessä.

Aikaisemmista nuoruuden miehistä vain yksi toinen on ollut hyvä suuseksissä

Kiitos vastauksestasi!

1.Pidän erittäin paljon suuseksin saamisesta. Todella nautinnollista antautua sille.
2. Saan sitä säännöllisesti. Mieheni antaa sitä mielellään.
3. Ei tarvitse pyytää. Joskus kuitenkin haluan pelkkää suuseksiä, en lainkaan yhdyntää.
4. Kyllä, mieheni osaa homman. Hän tietää tismalleen millaisesta suuseksistä nautin ja miten saan orgasmin.

Viimeksi muokattu: