Nainen saa lyödä mutta mies ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Ketään ei saa lyödä!

Mä oon erimieltä

juu minäkin monessa urheilulajissa sallittua :D

Sepä osoittaakin järjenköyhyyttä,kun hakataan mukamas "urheiluna" toista päähän :whistle: .
Ne tuppaa nuo nyrkkeilijät olemaan sieltä älykkäimmästä päästä =)

Sairasta touhua...

En ole koskaan lyönyt ketään, mutta jos on pakko miettiä kumpi on oikeutetumpaa, ison miehen vai pienen naisen käyttämä väkivalta, niin vastaus on jo tuohon kirjoitettu. Mielestäni naisen läpsäisy vastaa sitä jos mies iskee nyrkin pöytään. Vaikutukset ovat samat ympäristöön.

Jos nainen vaikkapa puolustaa lasta läpsäisemällä miestä, niin ok.

Mä olen kerran ollut miehelle ihan kertakaikkisen raivoissani ja silloin menin sille heristelemään sormeani ja tökkimään miestä sormella käsivarteen, yritin tökkiä tosi kovaa ja mies alkoi vaan nauraa kun se oli sen mielestä niin hassua kun tällainen 40-kiloinen tökkii 100-kiloista lihaskimppua. Tästäkö mä vaan kiukustuin enemmän ja tökkäsin niin että sormi naksahti pois paikaltaan. Hävettää vieläkin koko homma.

Alkuperäinen kirjoittaja pohdiskeluavaan:
En ole koskaan lyönyt ketään, mutta jos on pakko miettiä kumpi on oikeutetumpaa, ison miehen vai pienen naisen käyttämä väkivalta, niin vastaus on jo tuohon kirjoitettu. Mielestäni naisen läpsäisy vastaa sitä jos mies iskee nyrkin pöytään. Vaikutukset ovat samat ympäristöön.Jos nainen vaikkapa puolustaa lasta läpsäisemällä miestä, niin ok.
Eipä plussalla tunnu olevan yhtään alle 80-kiloista naista;), joten se niistä pienistä naisista...

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ketään ei saa lyödä!

Mä oon erimieltä

juu minäkin monessa urheilulajissa sallittua :D

Sepä osoittaakin järjenköyhyyttä,kun hakataan mukamas "urheiluna" toista päähän :whistle: .
Ne tuppaa nuo nyrkkeilijät olemaan sieltä älykkäimmästä päästä =)

Sairasta touhua...

niin ne onkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ei saa lyödä ketään:
Mä olen kerran ollut miehelle ihan kertakaikkisen raivoissani ja silloin menin sille heristelemään sormeani ja tökkimään miestä sormella käsivarteen, yritin tökkiä tosi kovaa ja mies alkoi vaan nauraa kun se oli sen mielestä niin hassua kun tällainen 40-kiloinen tökkii 100-kiloista lihaskimppua. Tästäkö mä vaan kiukustuin enemmän ja tökkäsin niin että sormi naksahti pois paikaltaan. Hävettää vieläkin koko homma.

Olisit potkaissut munille jos sana ei auta. Mä teen aina niin.

Alkuperäinen kirjoittaja namanda:
Toiseen EI kosketa väkivaltaisesti! Etenkään parisuhteessa/perheessä. Jos nainen lyö, saa mies antaa takaisin, ja toisinpäin.

Ei mun mielestä ole noinkaan mustavalkoista. Jos pieni nainen lyö miestä niin ei iso mies voi samalla tavalla muksia naista koska miehen pelkkä läppäisykin on varmasti kovempi kuin naisen. Ja jos mieheen ei satu naisen lyönti tai hänen henkensä ole suorastaan vaarassa niin ei hän voi lyödä naista takaisin. Sitä sanotaan varmaan liioitelluksi itsepuolustukseksi. Eron hän voi ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja namanda:
Toiseen EI kosketa väkivaltaisesti! Etenkään parisuhteessa/perheessä. Jos nainen lyö, saa mies antaa takaisin, ja toisinpäin.

Mutta pystyykö mies antamaan takaisin yhtä pienellä voimalla kuin nainen?

Yhteistyössä