Nainen sanoo rakastavansa/ muttei oikealla tavalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Ota tiukka linja, äläkä nysvää. Paras keino pitää nainen itsellään, on antaa naisen tuntea, ettei paljon kiinnosta sen tekemiset ja menemiset. Pahinta on roikkua hänessä ja anella rakkautta. Tämä siis VAIN siinä tilanteessa, jos nainen seisoo jo lähtökuopissaan."

On muuten hemmetin viisaasti sanottu tuohon tilanteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pale:
Mitä jos itse miehenä tunnen että naisen puolelta on intohimo kadonnut, mutta tämä itse väittää vielä rakastavansa?

4 vuotta yhteiseloa takana.

Intohimoinen rakastuminen laantuu aina ja joka suhteessa. Tilalle voi kasvaa rakkaus, kiintymys ja sitoutuminen. Se taas, kuka on kypsä sen hyväksymään ja sitä vaalimaan onkin vaikeampi asia ratkaista. Joku toinen etsii yhä sitä intohimon paloa eikä näe sitä mitä jo on.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Rakkaus muuttaa muotoaan. Ja sen tuntee vasta kun sen menettää.

Juuri näin! En ollut varma tunteistani mieheeni (johon olin aluksi palavasti rakastunut, mutta sitten arki tuli mukaan ja aloin miettiä sitä palavuutta). Kuitenkin kun ajattelin, että menettäisin hänet, aloin melkein itkeä.

En ikinä voisi! Haluan ja tahdon, tahdon!

Alkuperäinen kirjoittaja uk73:
IRakkaudessa on mielstäni kysymys myös siitä kenen kanssa vain päättää elää, koska samaan tilanteeseen se menee jokaisen kumppanin kanssa.Varsinkin pohdiskelijaluonteella ei pysty täysin olemaan intohimoisesti rakastunut kovinkaan pitkään. vai mitä olette mieltä?

Juuri näin. Olen levoton luonne, pohdiskelijatyyppi. Voisin olla jokaisen miehen kanssa 2 vuotta, tai vuoden, ja alkaa etsiä jotain parempaa tai ainakin uudempaa. Nyt se päätös on vaan tehtävä, koska kaikki on hyvin näin :)

Yhteistyössä