Nainen synnytti Finnairin lennolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
36 vk on rajana pidemmille lennoille. Pohjoismaiden lentoja pystyy lentamaan viela vk 38. Yleensa vk 28 eteenpain tarvitaaan laakarin todistus normaalista raskauden kulusta. Itsekin olen lentanut vk 35 viela

Ai joo, näinhän se olikin :D Jostain syystä muistin vaan tuon 28 :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja cera:
Täytyy kyllä ilmaista oma henk.koht. mielipiteeni. en ymmärrä mitä järkeä lentää loppu raskausviikoilla, että tahalleen lentää loppuvaiheessa...

Asuu esim. ulkomailla ja haluaa tulla suomeen synnyttämään... Syitähän voi olla vaikka mitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Täytyy kyllä ilmaista oma henk.koht. mielipiteeni. en ymmärrä mitä järkeä lentää loppu raskausviikoilla, että tahalleen lentää loppuvaiheessa...

Asuu esim. ulkomailla ja haluaa tulla suomeen synnyttämään... Syitähän voi olla vaikka mitä.

Juu mun kaveri asuu ulkomailla, kehitysmaassa (lähetystyössä) mutta halusi synnyttää Suomessa ja lensi kuukautta ennen laskettua aikaa ilman ongelmia. Ei kaikilla mene asiat pieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja cc:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Eihän sinne koneeseen edes pääse jos on raskaana yli viikkojen jotain :o
No, hyvä että on kaikki mennyt putkeen kuitenkin :D

No kato lapset syntyy joskus ennen aikojaan =)

Ja nainen voi valehdella raskausviikkonsa lääkärille, joka kirjoittaa "fit to fly"- läpyskän sen enemmän asiaa tarkistamatta...nimimerkillä Lomakohteessa lääkäriasemalla työskennellyt :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Tiedän että syitä monia mutta olen mitä mieltä olen

Se oli sit nopee synnyttäjä. Mun synnytyksen kans oltais viel voitu hyvin tehdä ylimääränen lenkki ruottinpuolella ja olis hyvin kerinny sairallaanki :whistle:

Hyvä et kaikki meni hyvin ja onneks sattu viel hoitohenkilökuntaaki paikalle

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
36 vk on rajana pidemmille lennoille. Pohjoismaiden lentoja pystyy lentamaan viela vk 38. Yleensa vk 28 eteenpain tarvitaaan laakarin todistus normaalista raskauden kulusta. Itsekin olen lentanut vk 35 viela

Lensin kaksi vuotta sitten kans rv 35 hujakoilla Thaimaasta Suomeen ja toiste en tekis. Ei muuten mitään mutta se istuminen oli hieman hankalempaa varsinkin kun edessä oleva halusi pitää koko lennon ajan penkkiään lepoasennossa....johon hällä oli kyllä täysi oikeus, mutta mun kannalta se oli tylsää.

Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vee:
Lennolla oli ollut matkustajina kaksi hoitsua ja lääkäri.

Saikohan vauva Finskin pisteitä ?

Joillakin lentoyhtioilla on tapana antaa lentokoneessa syntyneille ilmaiset lennot koko elaman ajaksi.

Miksi?

mainosta firmalle kun siitä tehdään juttu jonnekin.

20.11.2008 19:25

Bangkokista Helsinkiin torstaina matkalla olleessa Finnairin koneessa koettiin ylimääräisiä sydämentykytyksiä, kun matkustajana olleen naisen synnytys käynnistyi.

- Sekä äiti että lapsi voivat hyvin, kertoo Finnairin tiedottaja Manti Väätäinen-Pereira.

Liki täysi kone oli lähtenyt aikataulun mukaan kello 12.35 paikallista aikaa Bangkokista Thaimaasta.

Noin puolessa matkassa käynnistynyt synnytys sujui ilman suurempia ongelmia, joten Finnairilla päätettiin antaa lennon jatkua Helsinkiin saakka.

Lue lisää perjantain Ilta-Sanomista!
IS

Alkuperäinen kirjoittaja ei kannattas liidellä kuin lintu:
20.11.2008 19:25

Bangkokista Helsinkiin torstaina matkalla olleessa Finnairin koneessa koettiin ylimääräisiä sydämentykytyksiä, kun matkustajana olleen naisen synnytys käynnistyi.

- Sekä äiti että lapsi voivat hyvin, kertoo Finnairin tiedottaja Manti Väätäinen-Pereira.

Liki täysi kone oli lähtenyt aikataulun mukaan kello 12.35 paikallista aikaa Bangkokista Thaimaasta.

Noin puolessa matkassa käynnistynyt synnytys sujui ilman suurempia ongelmia, joten Finnairilla päätettiin antaa lennon jatkua Helsinkiin saakka.

Lue lisää perjantain Ilta-Sanomista!
IS

Toistaiseksi ei tiedetä, oliko ruotsalaisäidin synnytys ennenaikainen.

Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Mitäs lapselle merkataan passin syntymäpaikka kohtaan?! Kazakstan? :D

Käsittääkseni lentokoneen rekisteripaikka. Eli olisko se nyt sitten Helsinki tai Vantaa tälle ruotsalaisvauvalle.

Muoks: "YK suosittaa, että lennolla syntyneen lapsen syntymäpaikaksi merkitään lentokoneen rekisteröimispaikka. "
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Finnairin+matkustaja+synnytti+Kazakstanin+yll%C3%A4/1135241274714

Yhteistyössä