V
vierailija
Vieras
Ettäs tämäkin poliisi kehtaa silmät kirkkaina valehdella tapahtumasta
Aivan päivänselvä keilaaminen kaikille joilla on normaali näkökyky.
No niin on! Pitääkö hän ihmisiä tyhminä??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ettäs tämäkin poliisi kehtaa silmät kirkkaina valehdella tapahtumasta
Ei ole ei mutta täällä ei vanhukset ymmärrä että tuo nyt on ihan yleinen tapa vaikka on laissa kielletty. Ihmeellistä vihaa täällä esiintyy myös mopopoikia kohtaan, kuten sinulla.
Syyllinen kyseiseen onnettomuuteen on vain ja ainoastaan autoa ajanut täysin vastuuntunnoton ja ammattitaidoton naispoliisi!
Ylinopeuden ajaminen on kyllä ihan maan tapa tosiaan ja siihen pitäisi puuttua kovemmilla rangaistuksilla.Ei ole ei mutta täällä ei vanhukset ymmärrä että tuo nyt on ihan yleinen tapa vaikka on laissa kielletty. Ihmeellistä vihaa täällä esiintyy myös mopopoikia kohtaan, kuten sinulla.
Kyllä. Tuo herra pitäisi siirtää myös toisiin tehtäviin, vaikkapa mapittajaksiNo niin on! Pitääkö hän ihmisiä tyhminä??
Tökerö kommentti hänelläToisessa ketjussa eräs ahkerasti palstaileva ja kertomansa mukaan perheellinen miesoletettu pitää poliisin toimintaa ihan oikeana ja poikaa rikollisena.
Mutta tätä ei olisi tapahtunut ilman pojan perseilyä. Kakaran kannattaa katsella peiliin.Ei ole ei mutta täällä ei vanhukset ymmärrä että tuo nyt on ihan yleinen tapa vaikka on laissa kielletty. Ihmeellistä vihaa täällä esiintyy myös mopopoikia kohtaan, kuten sinulla.
Syyllinen kyseiseen onnettomuuteen on vain ja ainoastaan autoa ajanut täysin vastuuntunnoton ja ammattitaidoton naispoliisi!
Ymmärrän täysin kyseiset kommentit heiltä joilla on lapsia. Siinä on aina pikkuinen pelko että jotain sattuu kun tälläisiä liikennesäännöistä piittaamattomia maanteiden teuvoja on liikenteessä. Varsinkin jos yrittää itse parhaansa mukaan pitää huolta että oma jälkikasvu ei törttöile vaikka se kuinka olisi maan tapa. Ja vaikka kuinka olisi siinä sitten onnistunut niin silti voi olla että oma lapsi lähtee vielä teuvon kyytiin ties mistä syystä.Olen lukenut aika paljon kommentointia tästä tapauksesta eri medioiden keskusteluosioissa, ja hyvin monet miehet ovat pitäneet poliisin toimintaa oikeana. Tiedä sitten, onko heillä itsellä lapsia, mutta yksi isoisä kyllä taputteli poliisin toiminnalle. Profiilikuvassaan hänellä oli luultavasti lapsenlapsensa. En ymmärrä.
Kyllä, poika ajoi laittomalla ajoneuvolla ja liian lujaa, mutta poliisin toiminta vaikutti kyllä täysin ylimitoitetulta. En myöskään ymmärrä, mikä tarve oli panna käsirautoihin loukkaantunut nuori.
Mulla on kaksi lasta ja oon sitä mieltä, että hyvä että tämä tapahtui. Harmittaa vain kaikkien päänsilittelijöiden vauhkoaminen poliisista.Ymmärrän täysin kyseiset kommentit heiltä joilla on lapsia. Siinä on aina pikkuinen pelko että jotain sattuu kun tälläisiä liikennesäännöistä piittaamattomia maanteiden teuvoja on liikenteessä. Varsinkin jos yrittää itse parhaansa mukaan pitää huolta että oma jälkikasvu ei törttöile vaikka se kuinka olisi maan tapa. Ja vaikka kuinka olisi siinä sitten onnistunut niin silti voi olla että oma lapsi lähtee vielä teuvon kyytiin ties mistä syystä.
"Yleisesti Åkerman kertoo, että poliisilta pakeneminen etenkin viritetyillä mopoilla on yleistynyt viime vuosien aikana.Ettäs tämäkin poliisi kehtaa silmät kirkkaina valehdella tapahtumasta
Kyllähän se mopo suistui tieltä. Ihan faktaEttäs tämäkin poliisi kehtaa silmät kirkkaina valehdella tapahtumasta
Näiden kanssa sen täytyykin olla niin. Näkeehän sen mihin miespoliisien otteet on näiden kanssa johtaneet. Ei mihinkään.Aggressiot jyrää sen alleeen.
Tökerö kommentti hänellä
Mulla on kaksi lasta ja oon sitä mieltä, että hyvä että tämä tapahtui. Harmittaa vain kaikkien päänsilittelijöiden vauhkoaminen poliisista.
En voisi kuvitellakaan omieni liikkuvan tuollaisessa seurassa.
Ylinopeuden ajaminen on kyllä ihan maan tapa tosiaan ja siihen pitäisi puuttua kovemmilla rangaistuksilla.
Toivoa saa, että olisivat kerrankin tolkun ihmisiä sillälailla, etteivät halua uhriutua julkisuudessa ja puolustella perseillyttä lastaan.Jokohan vanhempia on jututettu asian tiimoilta? Odottelen vaan että milloin antavat medialle lausuntoja.