Nainen vetäytyy seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarmo_27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jarmo_27

Vieras
Olen tapaillut 25-vuotiasta naista nyt pari kuukautta ja tuntuu että meillä menee hyvin: kemiaa on, huumorintajume on samanlaista ja viihdytään hyvin yhdessä. Mutta: nainen ei halua kanssani seksiä. Nukumme yhdessä ja meillä on paljon läheisyyttä ja pussailua, hän oikein hakeutuu kainalooni "kiehnäämään". Saan hänet helposti kiihottumaan ja hän antaa minun hyväillä itseään, onpa pari kertaa saanut orgasminkin käsittelyssäni. Esileikki siis toimii hyvin, mutta jostain syystä hän ei halua ikinä viedä asioita loppuun asti, vaan perääntyy aina viime hetkellä. On turhauttavaa, kun makaamme alasti päällekkäin ja hän on selvästi kiihottunut, mutta en saa ottaa häntä... Emme ole puhuneet asiasta, ja se tuntuu vaikealta. En haluaisi painostaa, mutta toisaalta haluaisin jo jotakin tapahtuvankin... Kellään samanlaisia kokemuksia??

Olen nelikymppinen nainen, ei ole kokemusta tuollaisesta, heh...meinaan että en itse olisi koskaan pystynyt olemaan noin lähellä miestä ja vielä alasti, nussimatta! Olen aina ollut erittäin halukas ja kiimainen, ihmetyttää kyllä moinen käytös, jos hän on vielä neitsyt?

No turha sitä täällä on arvailla. Ois siitä suotavaa pystyä puhumaan, jos sitä tekis mieli tehdäkin. Ja mieluiten siis saman henkilön kanssa puhuminen ja paneminen.

täällä toinen nelikymppinen nainen ja samat on ajatukset,en kyllä pystyisi moiseen pihtaamiseen:),kandee kyl puhua,jos taustalla on jotain vakavampaa(raiskaus,insesti ties mitä)vai onko vaan "miehen koukutus" käynnissä.Nimittäin jostain "ohjeita" luin että kun vähän pitkittää,saa miehen varmennin "koukkuun".Tosin tämä oli jonkun venäläisnaisen oppaasta miten hankkia rikas mies:)ihmetyttää kyllä.Juttele!Älä heitä viel toivoasi,jos muuten tykkäätte toisistanne!

Miten sinun mielihyväsi laita on noissa läheltä piti tilanteissa?
Hyväileekö hän sinulle orgasmin eli laukeatko sinä?
Minusta olisi jotenkin hassua (ja itsekästä), jos vain toinen "saa" hyväilemällä orkut!!!
Tuli minullekin mieleen, että onko naisesi hiukan kokematon ( sitä on yllättävän monen naisen/miehen vaikea kertoa edes kumppanille, johon luottaa...se jotenkin hävettää...) tai sitten hänellä on huonoja kokemuksia seksin saralla ollut joko hyvin nuorena(seksikielteinen kasvatus, insesti, oman kehon kuva eli pitääkö itseään viehättävänä ts. haluttavana)tai kehnoja seksikokemuksia miesten kanssa.
Näistä et saa selvää muuten kuin puhumalla. Jos eo onnistu kasvotusten, voit kirjoittaa hänelle kirjeen. Lempeän, ymmärtävän ja rakastavan. Kyllä pitäisi alkaa ongelmien syiden avautua nimenomaan lempeydellä. Olet muuten upea mies, kun "jaksat" odottaa!!!