Halvempaa se näin on,siis esim.Täältä on.Ite olen ollu töissä viihdelinjoilla,eli vastailin,läähätin,huohotin jne puhelimeen..Yhden firman palveluksessa olin.Helppoa rahaa,soittajalle järettömän kallista!!
Seurustelin kerran yhden pimun kans joka oli kans linjoilla töis ja oli kiva kun puhelut käänty sille ja joku esim.Jussi juupajoelta soitti ja samaan aikaan itse tulin takaapäin vauhdilla!Mut nyt tekis mieli ja kovasti!Kalu rasvattu oliiviöljyllä ja sillei!
Tiedän kyllä miltä se tuntuu,johan sen päivä sitten koin!Siis todella tiukan,märän ja joka suihkusi vähän ennen laukeamista.Joka pyöri hyväs lantiossa!Mut tiesitkö sinä että halusin myös vaihtelua sillä olen vähän addikti yms.Ai niin ja sitä mainitsemaasi tavaraa mitä sinulla ei ole niin saan kyl melkein päivittäin.Sekä vielä että sami nimimerkki on aika yleinen täällä.Niin vielä se netin käyttö että en omista sellaista,et nyt sitte joudut miettimään kyl uudestaan mitäkähän kautta se sami tulee tänne?Takaovi?
No huh!Mulla on vähän ennakkoluuloja ton suhteen!Paitsi jos saisin hakata sulta ensin hampaat kurkkuun,naaman mustaksi ja turvoksiin niin voisin kuvitella sit sut vanhaksi läski neekeri huoraksi!