Näinkin tylsä kysymys: lempijäätelösi?

Peikkopojan Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
6 776
0
36
Sateekaaren pää
Niin mistäs jätskistä tykkäät erityisen paljon? Itse olen sillä kannalla, että pahaa jäätelöä ei olekaan ja lempparia on tosi vaikea valita. Mutta kyllä mun tarvii myöntää että ihan perus vinlja on hyvää, samoin mansikka mutta kyllä mango-meloni on se mikä vie kielen mennessään! :p

totta puhut,lempparia on vaikee valita,jos ihan noista jätskeistä mitä myydään kojuissa ni se vanhan ajan suklaa on taivaallinen ja sitte just toi mango-meloni ja rommirusinakaan ei oo yhtään hassumpaa..voi jee nyt rupes tekemään mieli

Ehdoton ykkönen on Pappagallon lakritsi!!!! :p Hyviä on myös saman valmistajan sitruunasorbetti ja päärynä. Jos kaupan jädehyllystä löytyvistä pitää päättää niin Daim, minttu tai toffeepuffetti tai sit murueskimo. Ei mansikkaeskimokaan pahaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Grandin just se vadelma on ihan mun lemppari :p :p :p
Tykkään myös mac-mehujäästä.. ei taida enää altaasta löytyä, ainakin viime kesänä yritin ettiä enkä löytänyt!
Mac ja pommac on ollu mehujädeistä aina lempparit. Aikanaan oli myös rio-cola. muistelisin kyl et oon tot macia nähny mut oli eri nimellä... joku orange-cola tms jos en ihan väärin muista. en tiiä onko sitäkään enää, joku vuosihan ne tuli takasin.

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Niin mistäs jätskistä tykkäät erityisen paljon? Itse olen sillä kannalla, että pahaa jäätelöä ei olekaan ja lempparia on tosi vaikea valita. Mutta kyllä mun tarvii myöntää että ihan perus vinlja on hyvää, samoin mansikka mutta kyllä mango-meloni on se mikä vie kielen mennessään! :p

Jaa ei vai???!
Miksi se Apetitin kasvirasva vaniljatotku sitten määritellään? Ei se ainakaan jäätelöä ole :x :x :x .

Yhteistyössä