Näinpä ankeeta ja ahdistavaa unta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Mietin eilen, että tarviin keväällä uudet lenkkarit. Yöllä näin unta, että äitini heitteli kenkiäni roskiin, kun joka paikka pursuaa kenkiä ja sitten viimisten kohdalla olin ihan epätoivoinen, että nyt mä en pääse enää ulos, älä niitä heitä.

Juontaisko juurensa lapsuuteen, kun kenkäteline hajosi ja tilalle ei suinkaan ostettu uutta, vaan äiti kielsi ostamasta uusia ennen kun vanhat oli roskiskunnossa. Yhen talven kuljin siskon 41 kokosissa lenkkareissa, vaikka jalkani on kokoa 37, silloin varmaan vielä pienempi, kun uusia ei saanut.

Ahdistavia tollaset unena palaavat pienet ikävät muistot. Kun valveilla kumminkin muistaa ne isommat ikävyydet, niin ei edes nukkua saa rauhassa. :/

Ahdistavaa näin minäkin: tein lapseni ompelukuvaa mustalla langalla ja sanoin että ei tämä mitään muuta tarkoita kuin hautajaisia. Sitte heräsin ja olin niin kauhiussani että ihan koski joka paikkaan. Hyi!

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
mitähän sulle tapahtuu ens keväänä? jotain mikä meinaa viedä sun elämältä pohjan, mutta ei ihan vie?

Hei mä en ollenkaan osannu noin hienosti tulkita.. Täytynee hamstrata pohjia, niin ei sit oo niin nuukaa jos muutamat pohjat joku vie. :D

Yhteistyössä