Näinpä tänään leikkipuistossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aksu81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aksu81

Vieras
Siis oikeasti. Se puisto on kyllä aidattu, mutta aika iso leikkipuistoksi. Vanhemmat istuivat penkillä ja juuri kävelemään oppinut taapero porhalsi toisessa päässä puistoa. Onneksi olin lähellä, kun se laittoi jonkun likaisen karkkipaperin suuhunsa. Äiti ei voinut penkiltä asti nähdä edes onko lapsella jotain puoliksi suussa.
Toinen oli, että noin parivuotias seisoi liukumäessä alhaalla, kun poikani ja eräs toinen poika olisivat halunneet liukua. Pyysin lasta tulemaan pois edestä ettei satu vahinkoa ja lopulta otin kädestä kiinni ja vein sivuun. Tässä vaiheessa joku äiti tuli ja kerroin vaan mitä on tapahtunut, kun näytti niin kiukkuiselta. Sanoin vielä ettei hänen lapsensa häiritse ja saa olla täällä liukumäen lähellä, mutta sanaakaan sanomatta kantoi lapsensa pois. Tällä äidillä oli vielä toinen lapsi, jonka nenä olisi voinut niistää. Kiva lapsellakin leikkiä räkäposkella.
Ja tämä ei ole mikään hyökkäys äitejä kohtaan, harvemminhan isät on leikkipuistoissa. Meille tullut pojan kanssa vaan sellainen "harrastus", että kävellään ja kierretään eri leikkipuistoja :D

Meillä päin taas pk. lapset ryysäävät hoitajineen leikkipuistoihin ja terrorisoivat siellä leikkiviä pienempiä kotona hoidettavia lapsia. Tänäänkin olin hakemassa vajaa 2v:n kanssa leluja puiston varastosta kun sinne rynnii lapsilauma kuin lehmät konsanaan ja tuuppivat pienemmän pois tieltä. Ja kun pk. lapset lähtevät puistosta, tavarat heitetään varastoon sikin sokin ja pyörät jätetään oven eteen, niin että koko varasto on tukossa. Ja jos asiasta koittaa sanoa ryhmän aikuisille, vastaanotto ei ainakaan ole kovin suopea ja anteeksi pyytelevä.

jouh, lapset välillä saattaa maistella kyllä kaikenlaista ja kylhän niitä pitää vahtia, mutta... sulla on luultavasi itsellä vain yksi lapsi... mäkin olin yhden lapsen kanssa tosi tarkka, kun on useempi lapsi, ote alkaa hitusen muuttua rennommaksi.

Tämmösiä äitejä on PALJON, jotka juoruaavat leikkipuiston laidalla. Eivätkä katso ollenkaan muksujensa perään. Sitten, kun muut joutuu hoitaa ja ojentaa heidän kullanmurujaan, niin on taas naamat norsunv*tulla..

Eikö kukaan muu ole sitä mieltä että tää Aksu81 on joku epätoivonen kotiäiti joka yrittää saada huomioo tällä palstalla keinolla millä hyvänsä? Mä en usko että oikeesti miehillä riittää mielenkiinto kirjotella täälä jostain pöytäliinojen väreistä.

Tai tulla kirjottelemaan otsakkeella "näinpä tänään leikkipuistossa.."

Alkuperäinen kirjoittaja pah sanon minä:
Eikö kukaan muu ole sitä mieltä että tää Aksu81 on joku epätoivonen kotiäiti joka yrittää saada huomioo tällä palstalla keinolla millä hyvänsä? Mä en usko että oikeesti miehillä riittää mielenkiinto kirjotella täälä jostain pöytäliinojen väreistä.

Ai miten niin..mitäs outoa siinä on jos miehet käy lasten kanssa leikkipuistossa tai kirjoittelee tänne??? Ei taida teidän perheessä kokemusta olla kun nuin meni herne nenää!!

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
jouh, lapset välillä saattaa maistella kyllä kaikenlaista ja kylhän niitä pitää vahtia, mutta... sulla on luultavasi itsellä vain yksi lapsi... mäkin olin yhden lapsen kanssa tosi tarkka, kun on useempi lapsi, ote alkaa hitusen muuttua rennommaksi.

Yksi oma (ei tietääkseni muita :xmas: ) ja kun yhteishuoltajuus niin näen hänet vain puolet viikosta niin sitä haluaakin enemmän keskittyä siihen lapseen silloin, kun se on luonani vaikka en täydellinen isä ole, mutta kai mulla on pelko persiissä, että satuttaa itsensä, kun muistan millainen koheltaja olin lapsena. Ja en ole ylisuojelevainen.

vissiin aika moni "tunnisti itsensä".. kun noin hyökätään... heh, kylläpäs me naiset osataan... :)

mut joo, toi on totta ja joku väitti että kun on useampia "tulee rennommaksi", just joo.. mulla yht.neljä lasta joista kolme leikkipuistoikäisiä ja varmasti katson kokoajan perään. pystyy myös jutellessa kokoajan silmillä seurata ja tarvittaessa omaakin ahteria liikauttamaan.
sapettaa minuakin nää "rennot" äidit.. argh...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ai miten niin..mitäs outoa siinä on jos miehet käy lasten kanssa leikkipuistossa tai kirjoittelee tänne??? Ei taida teidän perheessä kokemusta olla kun nuin meni herne nenää!!

Eikö täällä ole niitä ketjuja, että "näin tänään kaupassa" niin oli munkin pakko avautua :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:

Eikö täällä ole niitä ketjuja, että "näin tänään kaupassa" niin oli munkin pakko avautua :D

No musta on jotenki vaikeeta kuvitella että ykskään mun tuntema mies tulis kaksplussalle avautuun jostain itkuellistä joka kiukutteli prisman kassajonossa.. naiset sitä tekee. Ei miehet.

Ei tietenkään voi olla mies.. miehiähän ei ole erilaisia, on vaan niitä punaniskaisia sikajuntteja jotka pettää, jättää eikä auta kotona.. joita tuntuu kyllä tän palstan mammoilla riittävän joka päivälle :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
Vohou.. palkinnonko haluat? ja mistä hyvästä? Ihanko oli likainen karkkipaperi =D hahhaa

etkö sä nuija tajuu että se muksu olisi voinut tukehtua siihen...ARGH!!!!

Tietenkin tajuan mut sillon ois voinu jättää sen likainen sanan siitä pois koska pointti oli tukehtumisessa.. kaipa aksun luulis lähärinä meinaa tajuavan et lasten on ihan hyvä maistella kaikkea:)

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:

Ei tietenkään voi olla mies.. miehiähän ei ole erilaisia, on vaan niitä punaniskaisia sikajuntteja jotka pettää, jättää eikä auta kotona.. joita tuntuu kyllä tän palstan mammoilla riittävän joka päivälle :laugh:

Tai sitte voi olla niitä miehiä jotka kunnioittavat vaimoaan ja lapsiaan, auttavat kotona ym, mutta silti ovat miehiä ja kiinnostuneita miesten asioista. No, ovathan lapset miestenkin asioita toki, mutta että kaksplus ja eritoten tällaset alotukset..? Näitä tällasia alotuksia EI VOI tehdä kertakaikkiaan muut ku kaikkeen nokkansa työntävät naiset.

Mä edelleen väitän että tää aksu on oikeesti joku annastiina 35v, 5 lapsen kotiäiti, tuntee tulleensa syrjäytetyksi sosiaalisessa elämässään eikä pääse piireihin palstallakaan omalla nikillään. Siksipä loi uuden, Aksu-sedän, jolla hurmataan naisten suosioon.

Läpinäkyvää, niin läpinäkyvää.

Mä vastasin tänään lapsiaiheiseen kyssäriin. mitäköhän oikein ajattelin. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pah:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:

Tai sitte voi olla niitä miehiä jotka kunnioittavat vaimoaan ja lapsiaan, auttavat kotona ym, mutta silti ovat miehiä ja kiinnostuneita miesten asioista. No, ovathan lapset miestenkin asioita toki, mutta että kaksplus ja eritoten tällaset alotukset..? Näitä tällasia alotuksia EI VOI tehdä kertakaikkiaan muut ku kaikkeen nokkansa työntävät naiset.

Mä edelleen väitän että tää aksu on oikeesti joku annastiina 35v, 5 lapsen kotiäiti, tuntee tulleensa syrjäytetyksi sosiaalisessa elämässään eikä pääse piireihin palstallakaan omalla nikillään. Siksipä loi uuden, Aksu-sedän, jolla hurmataan naisten suosioon.

Läpinäkyvää, niin läpinäkyvää.

:o :laugh: :laugh: :laugh: lisää analyysejä?

Alkuperäinen kirjoittaja siis:

Vaikka saisin vielä kymmenen lasta, niin taivas minua varjelkoon muuttumasta niin "rennoksi" (lue: välinpitämättömäksi), etten välittäisi, jos taaperoni syö maasta löytämäänsä karkkipaperia.

Oivoi!Mulla ei kauheesti mitään leikkipuistojuoruilukavereita ole ja oma terveydentila on mitä on eli surkea ja jos joku muu ojentaa mun lapsia olen kiitollinen,jos on aiheesta ja olen sanonutkin muille äideille,että sanovat jos olen mukuloitteni kanssa vaivaksi,mutta se on se pikkanen hetki mun päivässä kun saan hengähtää,jos 1v nukkuu ja muut leikkii puistossa...mää en vaan jaksa näitten hoitojen kanssa,kun hengästyn parin metrin kävelystä..en pysty singahteleen kokoajan tai voin saada epilepsiakohtauksen...onneksi noi muut äiteet on ollu ymmärtäväisiä mua kohtaan!Ja mun rämäpää lapsiani kohtaan! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Oivoi!Mulla ei kauheesti mitään leikkipuistojuoruilukavereita ole ja oma terveydentila on mitä on eli surkea ja jos joku muu ojentaa mun lapsia olen kiitollinen,jos on aiheesta ja olen sanonutkin muille äideille,että sanovat jos olen mukuloitteni kanssa vaivaksi,mutta se on se pikkanen hetki mun päivässä kun saan hengähtää,jos 1v nukkuu ja muut leikkii puistossa...mää en vaan jaksa näitten hoitojen kanssa,kun hengästyn parin metrin kävelystä..en pysty singahteleen kokoajan tai voin saada epilepsiakohtauksen...onneksi noi muut äiteet on ollu ymmärtäväisiä mua kohtaan!Ja mun rämäpää lapsiani kohtaan! =)

Mielikki, mikä syöpä sinulla on? Voimia! Onko lasten isä kuvioissa mukana auttamassa?

Yhteistyössä