T
Tiina ***
Vieras
Olen mieheni mielestä liian herkkä ja pumpulissa kasvanut, koska en jaksa hänen ainaisiaan pillu, vittu, nussimisjuttujaan muiden aikana. Olen saatanan prinsessa, koska en pidä siitä kun kysytään muiden seurassa minulta annatko pillua? Muutenkin olen ihan outo tyyppi, josta ei hänen mielestään ole mihinkään, eikä minusta koskaan tule mitään. Jos kieltäydyn joskus seksistä olen nunna, jos en heti hyppää herran pillin mukaan, olen saamaton pahvi. Kaikki menot pitää suunnitella herran mukaan, koska kaikki milloin en ole hänen seuraneitinään, on häneltä poissa. En saa katsoa edes telkkarista mitä ohjelmaa haluan, tai saan tietysti, mutta mies vittuilee niin kauan, etten enään kestä. Hän saa solvata minua, mutta kun minä annoin sanallisesti takaisin, niin heti tuli juttua, miten minua pitäisi vedellä remmillä ym. Nyt varmaan ihmettelette miksi olen vielä hänen kanssaan, osaa hän olla ihanakin, mutta en jaksa enään tälläistä. Mies on yksinkertaisesti moukka ja ääliö, sen tajuan itsekkin. Mutta miksi en pääse tästä mihinkään? Miksi vaan olen ja annan itseäni kohdella huonosti?