Asuisitko mieluummin hienossa uudessa vuokrakämpässä vai vanhassa rumassa omakotitalossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikea kysymys. Kumpikaan ei tunnu ihan omalta. Olen lapsuuteni asunut siinä rumassa omakotitalossa. Kivaa oli piha ja oma rauha. Jos hieno vuokrakämppä on kerrostalossa, sekin ahdistaa. Olen kokeillut ;)

Omakotitalossa, jos se olis kunnossa ja oma.

Asunkin omakotitalossa, joka on rakennettu 70-luvun puolella ja on monien mielestä varmaan ihan suunnattoman ruma :xmas:
Mutta tää on koti :heart: Ja oma.

Kasikyt-luku aika paha... valitsen tässä tapauksessa ehkä vuokrakämpän. Me ostettiin vähä aika sit tosi vanha omakotitalo. Tätä kun etsittiin niin käytiin kattoo monta kasikyt-luvun taloa niin no thanks!

Omakotitaloa saisin remontoida, vuokrakämppää en (ilman lupaa). Ottaisin sen omakotitalon ja vaihtaisin kaikenlaista silmää häiritsevää (puolipaneelit, lianväriset muovimatot jne.) vähitellen mieluisampaan.

Asun jo vanhassa, jonkun mielesstä ehkä rumassa 80-luvun talossa. Minulle tämä on kuitenkin koti ja ihana sellainen! Ollaan tehty paljon remppaa, eikä täällä ole sisäpuolella juuri mitään alkuperäistä, ulkokuosi on vielä entisellään, kesällä sitten... Vuokrakämppään en todellakaan vaihtaisi, mulla loppuis happi, jos ei olisi tilaa ja omaa pihaa!

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Omakotitaloa saisin remontoida, vuokrakämppää en (ilman lupaa). Ottaisin sen omakotitalon ja vaihtaisin kaikenlaista silmää häiritsevää (puolipaneelit, lianväriset muovimatot jne.) vähitellen mieluisampaan.

Asiasta pahvilaatikkoon, tiesitkö, että puolipaneeleistakin voi saada hienoja? Kaverilla on puolipaneelit petsattuina tummiksi ja sellaiset kartanotyyliset listat, lopputulos yllättävän tyylikäs!

Yhteistyössä