Naisen haluttomuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surkeus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surkeus

Vieras
Onkohan kohtalotovereita? Itselläni on jo 1v 7kk ikäinen lapsi ja edelleen halut on ihan hukassa raskauden jäljiltä. :( Ennen raskautta ja raskausaikanakin olin suht aktiivinen, mutta nyt enää varjo siitä. Tuntuu, että ilman seksiä voisin elää ihan hyvin. Joko tässä pitää kohta kirves kaivoon heittää vai mikä tässä maksaa?

Harmittaa niin kovasti miehen ja tietenkin myös itsenikin puolesta tämä tilanne. :( Iltaisin monesti ei jaksa edes ajatella mitään seksiin liittyvää, kun koko päivän mennyt sata lasissa ja kun muksu nukahtaa, niin itse lyyhistyy sohvalle ja halut ei todellakaan pörrää silloin yhtään.

Mulla oli näin ja mies ei sitä ymmärtänyt laisinkaan ja se vielä pahensi vaan asiaa, kun toinen haukkuu frigidiksi sun muuksi. Aloin toista odottamaan ja alkuraskauden pahoinvointi lisäsi sitä haluttomuutta ja mies sitten päätti erota. Eron jälkeen pahoinvointi kaikkosi ja nyt niitä haluja taas olisi ihan eri tavalla kuin ennen, mutta nyt ei ole sitten sitä miestä :)

Meillä mies pääasiassa koittaa ymmärtää, mutta suuttuessaan herkästi heittää sitten jotain tuosta asiasta ja voin kanssa todellakin sanoa, että se ei asiaa helpota pätkääkään. Saa vaa "selkäkarvat pystyyn". Kyllähän se varmana turhauttaa häntä, mutta ihan yhtälailla minuakin...

Yhteistyössä