F
Fiona
Vieras
Näen sinut istumassa sohvalla. Himo polttaa ihoani ja vatsaani. Katsot minuun kauniilla sinisillä silmilläsi, pyyhkäiset vaalean hiussuortuvan kasvoiltasi ja hymyilet. Istun viereesi. Katselemme hetken televisiota. En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin pehmää ihoasi ja huuliasi. Tuoksusi pyörryttää minua. Ujostuttaa. Täysin samalla hetkellä käännymme toisiimme päin. Uppoan silmiisi. Hymyilet minulle. Rohkaisen itseni ja tartun käteesi. Luen ajatuksesi silmistäsi. Kumarrun lähemmäs, silmäsi sulkeutuvat kun suutelen sinua. Huulesi ovat pehmeät ja ne avautuvat päästäen kieleni sisään. Vastaat suudelmaani ahnaasti, yllätyn himostasi. Ahmimme toisiamme, kätesi vaeltavat reiteni päällä ja ylettyvät takapuoleni päälle, vedät minua lähemmäs. Rintasi painautuvat omiin rintoihini. Tuoksut ja maistut niin hyvälle. Haluan sinua mielettömästi. Kuiskaan sen korvaasi. Näen silmäsi jotka ovat tummat himosta. Suutelet kaulaani, puristan pehmeän vartalosi lähemmäksi. Riivin paidan päältäsi. Nännisi erottuvat vaaleanpunaisten rintsikoiden ohuen kankaan alta. Suutelemme uudestaan ja painat minut allesi sohvalle. Mieleeni välähtää kuva siitä, miten hyvältä näytämme, kaksi kaunista naista päällekkäin sohvalla toistensa kimpussa. Kuva kiihottaa minua vielä enemmän. Puhallat korvaani kuumaa hengitystä ja suutelet korvanlehteä. Sääresi painaa farkkujeni päältä pilluani kevyesti, kuinka osaatkaan löytää juuri oikean kohdan. Olen ihan märkä. Sanon sen sinulle. Näytät ihanalta päälläni, kiihottunut nainen. Nouset päälleni istumaan ja avaat farkkujeni napit hitaasti, katsot minua pää kallellaan. Hymyilen sinulle. Nostan lantiotani ja vedät housut pois päältäni. Tartut jalkateriini ja työnnät kevyesti hivellen käsiäsi molempien jalkojeni päällä eteenpäin. Kun sormesi etenevät ylemmäs ja ylemmäs, polvien jälkeen olen tulessa. Katsot minuun ja piirrät sormillasi kuvion pikkuhousujeni ulkorajoja myöten. Teet pieniä ympyröitä pikkuhousujen päällä, lähestyt alemmas ja alemmas. Liu ´utat koko kämmenesi alaspäin reisieni väliin ja koukistat sormiasi. Inahdan ja suljen silmäni. Tunnet miten kangas on märkä. Levitän jalkojani. Vedät pikkuhousujen kankaan sivuun ja hivelet pikkusormellasi sivuttain pilluani. Kosketus ajaa minut hulluksi. Nostat päätäsi ja katsot minua kysyvästi. Nousen ylös sohvalle istumaan ja vedän sinut lähemmmäksi. Suutelemme kovaa. Avaat rintsikat minulta ja otat rintani pehmeästi käsiisi. Teen saman sinulle. Nousen ylös polvilleni ja avaan farkkusi, vedät ne itse pois. Työnnän sinut hellästi sohvalle istumaan ja ja polvistun eteesi. Kuljetan kieltäni pitkin reittäsi ylemmäs. Katsot minua silmät himosta sulaen. Silitän vihreitä pikkuhousujasi kankaan päältä. Työnnän sormeni niiden reunan alle molemmilta puolilta. Voihkaiset ja tarraat kiinni sohvan käsinojaan. Nostan pyllyäsi ylöspäin ja vedän pikkarit pois jaloistasi. Ihana pillusi on edessäni. Hellästi levitän sen auki ja nuolaisen vähän. Saan sinut huohottamaan ....