Naisen keho, mikäköhän se tämä nyt voisi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IraEmilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IraEmilia

Jäsen
11.03.2009
31
0
6
Noniin. Elikkäs tilanne on nyt se että menossa oisi kp26 ja tässä kierrossa ei seksiä ole ollut joten raskaus ei kai ole mahdollinen, koska viime menkat tulivat kp38(aika myöhään jopa minun kiertooni nähden, joka normaalisti33-36) ja olivat kylläkin melko niukat ja kestivät vain 4-5 päivää, joka minulle merkillistä joka vuodan yleensä kuin seula ja sen 7päivää. Edellinen "sekstaus" kerta oli 6.2, eli kp30.
Nyt kuitenkin siis kp26 ja merkillinen ruskea vuoto vaivaa, se ei ole runsasta lähinnä vain vessakäynnin yhteydessä paperilla, mutta aamupäivällä se oli muodostanut ikäänkuin "ralliraidat" alushousuihin. Vuoto ei haise, mutta siinä esiintyi paperilla "ruopaisemalla klimppisyyttä. ennen minulla ei tälläistä ole ollut.
Onko siis kyse ovulaatiovuodosta, vai mistä? Yritin katella netistä kaikki mahdolliset edelliset keskustelut, mutta silti oloni ei helpottunut..
Alavatsa myös hieman hellänä, jos oikein tarkasti kuulostelee, ja aivan kuin alavatsa olisi hieman turpea..
Onko siis raskaustestin, terveyskeskuksen, tarkkailun vai huomiottajättämisen -paikka?!?

Yhteistyössä