On kummallinen tämä naisen keho, mitähän tämä viestii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja IraEmilia:
No en(kai:)).. minä tilaan. jos tämä kuitenkin olisi joku km, niin onko tarvetta kaavintaan tai lääkkeelliseen tyhjennykseen? vai voinko vain olla kuin mitään ei olisi tapahtunut?
Oot ihan normaalisti, ellei tuu kipuja tai mitään.

Minä tässä ajattelin nostella ja antaa viimehetken tietoja. Eli menkat eivät ole alkaneet vieläkään, tuo tiputtelu jatkuin muistaakseni 4 päivää ja sitten loppui. Nyt siis menkkoja odotellessa. Tänään nänninnipukat olivat arat, joka sai minut taas miettimään aihetta..Tein raskaustestin viime viikonloppuna mutta se oli nega :( eli mitäs tämä nyt sitten on? ihmettelen suuresti.

pakko se kai on haudata haaveet tuosta. Varsinkin kun tämän päivän on sattunut vasenta puolta alavatsasta siihen malliin, että varmaan on menkat pian alkamassa. mutta jotenki on vaan ollu nyt ihan ihme "oireita" tässä kierrossa, kaikki nuo tiputtelut, huonot olot, ja nyt nuo nännit. yleensä ollut aivan eri menkkaoireet, mutta kai pms:ätki muuttuu sitte iän myötä ja vaihtelee erikierroissa!

No minulla oli tuhruvuotoa koko kierron ajan ja olin raskaana. Menin siis lääkäriin tuon vuodon ja "menkkakipujen" vuoksi. Syyksi paljastui raskaus joka meni sitten kuitenkin kesken. Tuo raskaustesti tehtiin terveyskeskuksessa n. kp 20 eli joko se näytti positiivista tosi aikaisin tai edelliset menkat oli valemenkat.

voi että sitä niin toivoo että nyt jäisi menkat tulematta, ja hyvältähän se vaikuttaakin, kun nyt jo kp37. mutta mutta, en kuitenkaan usko mahdollisuuksiini kuin ehkä 30%, koska tuo testi kuitenkin näytti kp29 negaa. eli kun nyt hypoteettisesti ajattelisimme että raskaana olisin niin edelliset menkathan olisivat olleet valemenkat, eli nyt olisi jo rv8(?), joten olisihan tuon testin pitänyt jo näyttää plussaa?? prkl, ku ääsyttää..

Hei minä taas, uuteen päivään, töistä tulin ja aamulla niin ihana ilma, että nousin pirteämpänä kuin koskaan jo klo 6.30. Juu, mutta sellasta lähin miettimään kun ei tätiä kuulu eikä näy niin voiskohan olla niin että nuo muistaakseni kp 26 tiputtelut ois ollu kuitenki ne menkat?? ihan normaalit tai vale-. plussaan kuitenkin hankala enää oikein uskoa kun jo rv 8 olis menossa jos raskaana, testejä en kuitenkaan ole tehnyt tässä sen ekan jälkeen, kun sitä tätiä olen huhuillut.. vaan ei.

niin no nuoruudestahan ei ketään voi syyttää, ja ehkä saatankin olla nuoruudentyperä, mutta ihan asialla silti liikun, kyllä kai sitä saa olla huolestunut? Ja miksen voisi olla raskaana, kaikki on vielä mahdollista. :'(

Vieläkään ei ole mensut alkaneet, eli nyt kp 43. ja jos oikein laskin niin raskausviikko 9. voiko siis olla niin että tuolloin kun tein viiimeksi negan eli siis rv6, se ei vielä olisi näyttänyt oikein? nyt varmaan näyttäisi.. testi vaan puuttuu ja palkkapäväkin vasta tiistaina, ehkä odottelen sinne vielä.. jos ei sitten näy tätiä, niin sitten se on kyllä jo pakko uusia. Onko linjoilla tukijoita? :)

Joo, eli siis mulla oli nyt ihan samaa kuin sulla. Tosin olen aina ollut hormonihäiriöinen... Söin pillereitä muksun syntymän jälkeen 7 kk ja joulukuussa lopetin. Parit menkat tuli, väliä kp 30 (mulle todellakin outoa) ja nyt sitten kp 22 alkoi outo tiputteluvuoto. Eli aina kun vessassa kävi, tuli paperiin ja pari kertaa pöksyihin raidat. 6 pv kesti ja nyt eilen sitten loppui. Raskaana en ole, kun ei ole mahkujakaan ollut (petipuuhat hieman vähissä), joten itse epäilen että kyseessä on jokin hormonisysteemi. Mutta on tää niin kummaa. ;)

no kai se lääkäriinkin otto kannattas, mutta en vielä vaan viiti mennä sinne turhaan ruikuttaan, ku jos siellä ei sitte mittää olekkaan. ajattelin että jos sine ens viikon loppupuolelle odottelis niitä menkkoja jos ei sitten testi näytä raskautta. ja sitte "hakeutuu hoitoon". on tää melko kumma kyllä.. hormonitki saattaa olla. mutta ku ei pitäis olla mitään mikä niitä nyt kovin heiluttelis, ku pillerit olen lopettanu jo viime keväänä, että ei kai ne tänne asti vaikuta. eikä mitään lääkkeitäkään ole ollu yms. ressiä on ollu, mutta en usko sen olleen niin suurta, ettäkö tätä siitä olisi.

Yhteistyössä