Naisen koko hukassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhautunut XL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turhautunut XL

Vieras
Moi. Tää ei nyt välttämättä ole kovin eroottinen aihe, mutta tiedän, että tätä palstaa vilkuilee monikin urospuolinen henkilö, joten ajattelin kysyä teiltä, että mitä ihmettä teidän miesten päässä liikkuu...(joo joo tiedän kyllä että mitä :), mutta mitä mieltä ootte tästä mua harmittavasta asiasta).

Eli kyse on naisen koosta. Näillä nettipalstoilla/deitti-ilmoissa on tullut tavaksi ilmoittaa naisen koko yleisesti tunnetuilla kansainvälisillä lyhenteillä, kuten S, M, L tai XL -kokoinen nainen. Jokaisen luulis tietävän, että

S= small eli pieni (hoikka)
M = medium eli keskikokoinen (ns. normaali)
L= large eli isokokoinen
XL = extra large eli erittäin isokokoinen
ja siitä sitten X:iä L:n eteen sitä enemmän, mitä isompi nainen on kyseessä :).

Mä olen kertonut rehellisesti jo heti alkuvaiheessa, että olen XL -kokoa eli en ole yrittänyt salailla, että mulla on mistä ottaa kiinni. Vaihdoin juuri pari päivää sitten kuvia yhden miehen kanssa. Mies oli aivan tavallisen näköinen vaalea suomalainen mies, ei mikään kiiltokuvapoika, mutta ei mitään vikaakaan. Mun kuvan nähtyäni hän kommentoi sanasta sanaan näin:

""Olet ihan kivan näköinen. Ehkä hiukan pyöreä. ""

Kiesus! Onpas välkky mies! Että oli ihan huomannut mun olevan hiukan pyöreä! Siis haloo, eikö kirjainyhdistelmä XL tai se, että nainen sanoo olevansa pyöreä, kerro teille miehille mitään?! Se tarkoittaa just sitä, että on ""hiukan pyöreä"" ja vähän enemmänkin kuin hiukan. Ei pitäis tulla yllätyksenä kenellekään. Älkää siis pliis aloittako mitään tutustumista naiseen, joka kertoo olevansa XL, jos kerran ette ole sellaisista naisista kiinnostuneet. Säästetään molemmat aikaamme ja nainen säästyy turhalta mielipahalta.

Minä ainakin otin tuon miehen kommentin siten, että se mun pyöreyteni on hänen mielestä miinusta, joten meni munkin kiinnostus siitä miehestä samantien ohi, joten se siitä.

Nyt joku sanoo, että meitä ""XL -naisiakin"" on niin eri kokoisia, mallisia jne. ... että on vaikeaa ajatella, minkä kokoinen nainen mahtaa oikeesti olla ja niin tietysti onkin, mutta en mä ole mitenkään sieltä ""isoimmasta päästä"", vaan ihan naisen mallinen kuitenkin. No niin, nyt helpotti kummasti, kun sain purkaa mielipahani tänne...kiitos! :-)

kun näen naisen käyttävän noita xl-kokoluokituksia tiedän että nainen on raskaasti ylipainoinen ja kärsii ulkomuodostaan ja siten ei ole sinut itsensä kanssa. jos paino ei ole ongelma voi kilot ilmoittaa siinä kuin sentitkin. eli vielä selvennykseksi: xl=läski. AP:lle sanoisin, että eikö se äijä sanonut niinku asia on? Jos epäilet niin käypä katsomassa peilistä.

No olipa siinä asiallinen kommentti. Edellinen ei ehkä ymmärtänyt, että on miehiä, jotka pitävät pyöreitä naisia seksikkäinä. Eikä kyse ole siitä että kaikki xl-naiset olisivat hillittömän lihavia, sitä varten xl:ään voi liittää muutaman äksän lisää siihen eteen. Voi toista kun on niin kauheaa jos kaikki ei ole juuri missimitoissa sellaisia nelkytkiloisia tikkuja. Voi hirvitys sentään, joku saattaa painaa jopa 70 kiloakin tai jopa enemmän. Voi kun on kauheaa. Mitä sinä rupeat riehumaan, ota rennosti..

Niin ja tuo että mielestäsi nainen joka käyttää xl-merkintää itsestään on jotenkin häiriintynyt eikä sinut painonsa kanssa, tiedätkö, monetkaan naiset eivät halua kertoa painoaan vaikka olisivatkin ihan normaalin painoisia. Voi, olet niin väärässä.

No olipa siinä asiallinen kommentti. Edellinen ei ehkä ymmärtänyt, että on miehiä, jotka pitävät pyöreitä naisia seksikkäinä. Eikä kyse ole siitä että kaikki xl-naiset olisivat hillittömän lihavia, sitä varten xl:ään voi liittää muutaman äksän lisää siihen eteen. Voi toista kun on niin kauheaa jos kaikki ei ole juuri missimitoissa sellaisia nelkytkiloisia tikkuja. Voi hirvitys sentään, joku saattaa painaa jopa 70 kiloakin tai jopa enemmän. Voi kun on kauheaa. Mitä sinä rupeat riehumaan, ota rennosti..