naisen markkina arvon sabotointi tatuoinneilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuka mistäkin tykkää. Ei mua joku nätti tatska haittaa kunhan sopii kantajalleen. Sama kuin on aika huvittavaa jos jollain ruipelolla kynäniskamiehellä on joku tosi cool pääkallojuttu. Isot tatuoinnit ovat mielestäni aina rumia, samoin kaulan ja kasvojen alueella olevat. Mutta kukin tekee mistä itse tykkää.

:headwall: Pitäisi tehdä tutkimus: moniko nainen välittää tuntemattomien miesten kommenteista omaan ulkonäköönsä? tai moniko oikeasti nyt miettii että ai kamala, mun markkina-arvoni täytyy säilyä kympissä...

Vaikka muuta väittävät niin sisimmässään aika moni... Ma-teoriasta en osaa sanoa. Siinä on oma totuutensa mutta pariutuminen on niin monimutkainen prosessi ettei sitä voi yhdellä teorialla selittää.

"Men’s turn-offs:

1. Tattoos – 37%
2. Bad breath – 28%
3. Smoker – 17%
4. Excessive piercings – 10%
5. Biting fingernails – 8%

Women’s turn-offs:

1. Beards – 33%
2. Bad Breath – 27%
3. Excessive piercings – 16%
4. Tattoos – 13%
5. Smoking – 11%

"

Tämä siitä laasasen tilastosta (linkki sivulla), jota tarkoittaa. Puhutaan siis pahimmat turn offit naisessa tai miehessä. Kumma kyllä esimerkiksi lävistykset ovat naisten mielestä miehellä turn off 16% ja taas miesten mielestä naisten lävistykset 10% turn off, joten naisia haittaa lävistykset miehiä enemmän.

Olen myös siis kuullut tästä "mies ei halua naisen polttavan, vaikka polttaa itse" ja tämän tutkimuksen mukaan ero on ainoastaan 6%, kun naisilla polttava mies on 11% mielestä turn off kun miesten mielestä 17% turn off.

Tatuoinnit taas naiset hyväksyvät selvästi useammin kuin miehet, mutta kuitenkin 13% pitää tatuointeja miehillä huonona juttuna.

Ja tälläisen jutun takia laasanen on kirjoittanut tekstinsä. Viittaa muuten myös tuohon tupakointiin ja kumma kyllä naiset siis suhtautuvat melkein yhtä vahvasti miesten tupakointiin, kuin mitä miehet naisten tupakointiin.

Tosiaan, kuten joku täällä sanoi. On täysin eri asia, että 37% pitää tatuointeja naisilla rumina, kuin että luku olisi vaikka 90%. Silloin voisi jo yleistääkin.

Vaikka muuta väittävät niin sisimmässään aika moni... Ma-teoriasta en osaa sanoa. Siinä on oma totuutensa mutta pariutuminen on niin monimutkainen prosessi ettei sitä voi yhdellä teorialla selittää.

Voisin väittää, että mitä huonompi itsetuntoa naisella on, sitä enemmän hän haluaa muokata itseään paremmaksi miesten silmissä. Voisi siis väittää, että nainen joka on tämän jutun lukenut ja ottaa lisää tatuointeja on itsevarmempi kuin nainen, joka päättää olla ottamatta tatuoinnin, koska ajattelee, että mitä joku toinen on siitä tatuoinnista mieltä.

:headwall: Pitäisi tehdä tutkimus: moniko nainen välittää tuntemattomien miesten kommenteista omaan ulkonäköönsä? tai moniko oikeasti nyt miettii että ai kamala, mun markkina-arvoni täytyy säilyä kympissä...

Paljon vaatii itsetuntoa rankata markkina-arvonsa niin korkealle että se hilluu siellä kympissä valmiiksi ja yksi tatuointi sitä pudottaa taivaalta mutakuoppaan :D

• Tykkää
Reactions: demdem

Tuli mieleen tässä esimerkiksi legginsit. Muistan ainakin kuulleeni, miten miehet olivat (tai ovat edelleen) täysin naisten legginsejä vastaan. Pitivät niitä todella rumina. Eipä ne legginsit poistuneet katukuvasta ja eivät ole näköjään mihinkään poistumassakaan, vaikka miesten mielipide oli mikä oli.

• Tykkää
Voisin väittää, että mitä huonompi itsetuntoa naisella on, sitä enemmän hän haluaa muokata itseään paremmaksi miesten silmissä. Voisi siis väittää, että nainen joka on tämän jutun lukenut ja ottaa lisää tatuointeja on itsevarmempi kuin nainen, joka päättää olla ottamatta tatuoinnin, koska ajattelee, että mitä joku toinen on siitä tatuoinnista mieltä.

Näin minäkin sen näkisin. Jotkut vaan koittavat miellyttää kaikkia, niitäkin joilla ei ole mitään väliä.

Tuli mieleen tässä esimerkiksi legginsit. Muistan ainakin kuulleeni, miten miehet olivat (tai ovat edelleen) täysin naisten legginsejä vastaan. Pitivät niitä todella rumina. Eipä ne legginsit poistuneet katukuvasta ja eivät ole näköjään mihinkään poistumassakaan, vaikka miesten mielipide oli mikä oli.

Onhan tuolla aika paljon partojakin paukkumassa pakkasessa.

Ei niissä legginseissä vaan siinä että niitä käytettiin housuina. Yhtä kaameat kuin salihousut miehellä. Tai kalsaripaita.

Kyllähän naisilla on markkina-arvo aivan kuten miehilläkin. Mutta se onko sillä mitään merkitystä oikeassa elämässä sosiologisten teorioiden ulkopuolella ja kiinnostaako ihmisiä edes pitää omaa markkina-arvoaan korkealla on täysin eri asia.

Koska ne ovat äärimmäsien kiihottavia noin 0,01 prosentilla.

Minun pukeutumiseeni, tupakointiin, tatuointeihin tai muihin vaikuttaa itseni lisäksi ainoastaan oma mieheni. Jos mieheni sanoisi, ettei halua minun ottavan jotain tatuointia, hyväksyisin hänen mielipiteensä, enkä todennäköisesti ottaisi. Samoin esimerkiksi, jos sanoisin, että mitä jos otan tuon lävistyksen ja mieheni on sitä mieltä, ettei tykkäisi, jättäisin todennäköisesti ottamatta. Kysyn usein mieheni mielipidettä siitä, mikä väri minulle sopii tai onko parempi, että olen punatukkainen tai mustatukkainen. Tietysti saattaisin sanoa, että haluan kokeilla vaikka punaista tukkaa ja sinä saat toki sitten sanoa mielipiteesi, mutta minun kroppani, minä haluan näin. En silti ehdoin tahdoin halua, että mies näkisi minua vähemmän viehättävänä, jos kuitenkin olisin tyytyväinen myös sillä toisella vaihtoehdolla. Tietysti tärkeintä olisi, että olen omasta mielestäni tyytyväinen. Yleensä olenkin tyytyväisimmillään, kun olen kysnyt mieheni mielipidettä ja hän on vaikka sanonut, että noin on hyvä.

Hän on sanonut, että tatuointi voi olla hieno, jos sellaisen haluan, mutta toivoo, etten mitään suurta ottaisi.

Muiden miesten mielipiteistä en sitten välitä (en ainakaan tietoisesti). Olisihan se tietysti vaikeaa miellyttää kaikkia miehiä, kun miehillä on kuitenkin niin eri maut naisten suhteen.

Tietysti sitä haluaa oman miehensä silmissä näyttää maailman kauneimmalta naiselta...tai no...ainakin mahdollisimman viehättävältä.

• Tykkää
Reactions: Millenia ja demdem
[QUOTE="vieras";28079997]Ton tutkimuksen nimi on evoluutio.[/QUOTE]

Meinaatko että sellaisten naisten jotka nussii ympäriinsä mahd paljon, jälkeläiset ovat jotenkin vahvempia selviytyjiä vai wtf?

*muoks* Anteeksi, unohdin sen olennaisimman: :laugh:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Enpä ole tähän mennessä tullut miettineeksi omaa markkina-arvoani. En mieti jatkossakaan, se on ihan yhdentekevä asia minulle, mitä mieltä joku tuiki tuntematon on minusta.

Minun markkina-arvoni jouti mennäkin tatuoinnista, kun sen tarkoitus on ilmaista että en ole markkinoilla :p Tosin tuo taitaa koskea vain naisia ja erityisesti miten Laasanen arvottaa naiset.

Minun markkina-arvoni jouti mennäkin tatuoinnista, kun sen tarkoitus on ilmaista että en ole markkinoilla :p Tosin tuo taitaa koskea vain naisia ja erityisesti miten Laasanen arvottaa naiset.

Nimenomaan. Laasasen höpinät ovat hyvin subjektiivisia. Tatska voi olla jonkun toisen miehen mielestä tosi kuuma juttu. Enkä usko että suurin osa tuosta 37%sta antaa tatuoinnin vaikuttaa mitään jos nainen muuten on itselle sopiva. Tai pääsee upottamaan.

no, mun markkina-arvo on ollu aina miinuksella että ei hirveesti kiinosta enää morkkaus tatuoinneista. nim.merk. uutta menossa ottamaan

Mun markkina-arvoni taas on aina ollut miinuksella tietynlaisten miesten silmissä mikä ei sinänsä ole ongelma, koska se miestyyppi ei kiinnosta minua tippaakaan. Onneksi jättävät mut yleensä rauhaan :D

auttaisikoha tatuoinnin hankkiminen karkoittamaan ne loputkin :whistle:

Miks nuissa "turn-offeissa" on vaan ulkoisia asioita. Mun mielestä esim. huono käytös ja ikävä luonne (esim. negatiivisuus, katkeruus, agressiivisuus) on oikeesti turn off.
Sen sijaan jos oikeesti rakastuu johonkin niin ei siinä silloin jollain tatskalla/tatskaamattomuudella oo mitään väliä.

tuosta kirjoitajasta en tiedä enempää mutta samaa mieltä siitä että tatuoinnit ei ole naisilla eikä miehillä nättejä. Mutta kauheushan on katsohan silmissä,kaikkia ei voi miellyttää :)

Noilla yleistävillä, katkerilla ukoilla aina unohtuu se, että naiset eivät yritä miellyttää jotain sekalaista miesten enemmistöä, vaan sitä kohderyhmää, joka naisia itseään miellyttää (jollakin se kohderyhmä saattaa olla yksi ainoa henkilö).

Kolmannes naisista inhosi partaa, kun minusta se on pikemminkin miehen viehättävyyttä lisäävä seikka. Haluan toki olla pidetty ja ihailtu, mutta mieluummin fiksujen, tasa-arvoa ja yksilönvapautta arvostavien miesten silmissä, kuin sen 67 prosentin. Eikä minullakaan ole yhtään tatuointia. Noin yleensäkin katsoisin, että isoin turnoff miehessä (tai naisessa) on sellainen mustavalkoisuus ja jyrkkyys, esimerksiksi se, että yksi ainoa ominaisuus tekee muuten täysin ihastuttavasta ihmisestä täysin kestämättömän.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Noilla yleistävillä, katkerilla ukoilla aina unohtuu se, että naiset eivät yritä miellyttää jotain sekalaista miesten enemmistöä, vaan sitä kohderyhmää, joka naisia itseään miellyttää (jollakin se kohderyhmä saattaa olla yksi ainoa henkilö).

Kolmannes naisista inhosi partaa, kun minusta se on pikemminkin miehen viehättävyyttä lisäävä seikka. Haluan toki olla pidetty ja ihailtu, mutta mieluummin fiksujen, tasa-arvoa ja yksilönvapautta arvostavien miesten silmissä, kuin sen 67 prosentin. Eikä minullakaan ole yhtään tatuointia. Noin yleensäkin katsoisin, että isoin turnoff miehessä (tai naisessa) on sellainen mustavalkoisuus ja jyrkkyys, esimerksiksi se, että yksi ainoa ominaisuus tekee muuten täysin ihastuttavasta ihmisestä täysin kestämättömän.

Amen. Ja minäkin ihmettelen tuota partajuttua, minusta monet parrat on hienoja, joskin on monet parrattomatkin.

Yhteistyössä