M
Mia
Vieras
Oletteko miehet tietoisia siitä, miten usein naiset teeskentelevät orgasmin? Itse tein sitä osittain tietämättäni yli kymmenen vuotta, en pelkästään siksi että halusin miellyttää miestä, vaan siksi että en yksinkertaisesti tiennyt mitä orgasmin saaminen on! Olen joskus kuullut sanottavan, että jos nainen ei ole varma onko saanut orgasmin niin luultavasti hän ei ole sitä koskaan saanut. Allekirjoitan väitteen, kun saa ensimmäisen orgasminsa siitä ei voi erehtyä! Olen itse 30v ja sain ensimmäisen orgasmini noin kaksi vuotta sitten. Sitä ennen olin yksi niistä naisista, jotka eivät olleet varmoja olivatko saaneet orgasmin vai eivät. Olin silti aina mielestäni kuitenkin nauttinut seksistä ja harrastaut pitkien seurustelusuhteiden lisäksi myös suht. paljon yhdenillan suhteita. Orgasmin saaminen muutti kuitenkin suhteeni seksiin ja rakasteluun TÄYSIN! Vasta noin pari vuotta olen ymmärtänyt mistä seksissä ja sen tuomassa nautinnossa on oikeasti kyse, sitä ennen olin mielestäni kuin ""neitsyt"".
Miehet, oletteko varmoja ovatko vaimonne/tyttöystävänne saaneet koskaan oikeasti orgasmin? Naiset osaavat todella hyvn näytellä saaneensa, uskokaa pois. Olen varma, että kaltaisiani naisia on paljon, jotka elävät tietämättään epätyydyttävässä seksisuhteessa. Onneksi en enää itse kuulu heihin!
Miehet, oletteko varmoja ovatko vaimonne/tyttöystävänne saaneet koskaan oikeasti orgasmin? Naiset osaavat todella hyvn näytellä saaneensa, uskokaa pois. Olen varma, että kaltaisiani naisia on paljon, jotka elävät tietämättään epätyydyttävässä seksisuhteessa. Onneksi en enää itse kuulu heihin!