naisen orkun tekniikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OOlga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OOlga

Vieras
Naiset, miten saatte ns. emätinorgasmin? Moni kirjoittaa, että on oppinut sen jossain vaiheessa, ja että "sehän on vain tekniikkaa". Mikä tämä tekniikka oikein on? Pystyttekö selventämään, jotain käytännön vinkkejä? On tietysti niitäkin, jotka e-orkun saavat ns. automaattisesti, mutta nyt olen kiinnostunut kuulemaan erityisesti näiden naisten kokemuksia, jotka puhuvat siitä, että se on tekniikkakysymys.

Saan orkkuja helposti ja vaikka kuinka paljon klitorista hyväilemällä. Kun olen yhdynnässä, en tunne ns. mitään. Ikää on 34v. ja kumppaneita ollut monenlaisia, nykyisen kanssa kohta viisi vuotta yhdessä. Jos orgasmin saaminen yhdynnässä on vain joku tekninen temppu, niin voisin sen opetella.

Jännitän yhdynnässä emättimen, lantionpohjan, vatsan ja reisien lihakset. Hengitän nopeasti ja ajattelen yleensä fantasioita. Tällä tavalla saan orgasmin hyvin nopeasti.

Teininä tein sen pari kertaa "ilman käsiä" eli yksikseni, vain jännittämällä lihaksia jne.

Oho! Eräs ystävätteri sanoi juuri päin vastoin; mitä rennompana hän on, sitä nopeammin orrku yhdynnässä tulee. Nimen omaan hän painotti, ettei pidä jännittää yhtään mitään lihaksia.

On nämä niin yksilöllisiä juttuja. Kunpa joskus löytäisin oman tapani.

Parhaimmat emätinorgasmini saan istuessa miehen päällä mahdollisimman rentona. Tässä ei orgasmi ole kiinni vauhdista tai nopeudesta vaan nauttimisesta hiljaksiin keinuttaen, etsien, kokeile ja opi tuntemaan omat rajasi!En ajattele fantasioita vaan sitä hetkeä ja omaa nautintoani ja sen ihanuutta...sulle kasvaa siinä kuule siivet selkään ja orgasmit vievät sinua siivillä uutta kohti!!!! Tsemppiä. Se kyllä löytyy, uskon minä, mutta vaati minulta ainakin ihanan miehen, luottamuksen, vahvan itsetunnon joka mahdollistaa täydellisen tilaan ja hetkeen antautumisen ja paljon harjoitusta :)