Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Tuo meni multa yli hilseen. Mitä tarkoitit? Mua ei koskaan ole mies lyönyt, mutta jos miestäni löisin en minä menisi mihinkään itkemään sen jälkeen, että hän löi.
Jokatapauksessa perheväkivalta ja väkivalta yleensä on syvältä, eikä sitä tulisi kenenkään kokea. Olen seurannut 2 eri väkivaltaista suhdetta läheltä ja onneksi molemmat päättyivät hyvin ja erosivat lopuksi ennenkuin kukaan joutui sairaalaan.
Sitä, että miehellä on mahdollisuus ja vapaus lyödä aina. Ei kukaan kysy ensin, että saanko lyödä sua. Samanlailla hänellä on vapaus lähteä vaikka toiselle puolelle maailmaa jos huvittaa.
Itse mies sen päättää lyökö vai ei. Lähteekö vai ei.
Jos mies lyö vaimoa, niin lyökö moni vaimo takas? Arvaan että ei. Jos oma mies löis mua, en löisi takaisin, en alentuisi samalle tasolle. Jos löisin ite miestäni, tiedän ettei hänkään mua löisi takas. Ei ole yhtä tyhmä kuin se joka aloittaa lyömisen.
Haen tässä siis takaa sitä, että se on usein miehen luonteesta kiinni lyökö vai ei. Vaikka vaimo löisi, niin sellainen mies ei lyö takaisin joka ei muutenkaan löisi.