Naiseni ei saa koskaan orgasmia yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ku

Vieras
Ratkaisuna olen käyttänyt sitä, että panen häntä niin kauan, että paikat ovat hellänä eikä halua enää seksiä. Ei kai se sama asia ole kuin orgasmi, mutta parempaakaan lopputulosta ei ilmeisesti ole saatavilla. Nainen sanonut, ettei ole saanut kenenkään kanssa koskaan yhdynnässä orgasmia. Sormilla kyllä tulee.

Tällasenko ostat niin saa klittaki kunnolla stimulaatiota yhdynnän aikana, tosi toimiva vehje. Testattu on! http://www.kaalimato.com/catalog/Double+Vibrating+Twin+Ring%2C+Blue_p_8803.html

Ensiksi: älä pane. Ainakaan niin kauan että häneen jo sattuu! Mikä pakko se on yhdynnässä saada? Voisi toki kokeilla rakastella tooooodella hitaasti, lähes täysin liikkumatta. Tai anna hänen tulla useamman kerran ennen yhdyntää, voi herkistää kun paikat kunnolla turvonneet.

Luulen, että tämä on aika yleistäkin naisilla, että yhdynnässä ei saa orgasmia, mutta esim. sormilla tai suuseksistä kylläkin.
Suosittelisin kyllä jotain muuta, kun "panemista niin kauan että paikat on hellinä"..... Kiihota sormilla yhdynnän aikana? Tai käyttäkä esim. perhosta tai muuta pikkuvibraa? Kokeilta erilaisia asentoja? Ja välillä se on vaan hyväksyttävä ja tuotettava naiselle orgasmi muulla tavalla :)

50-60 % naisista EI KOSKAAN saa orgasmia yhdynnän kautta vaan tarvitsee klitoris stimulaatiota saadakseen orgasmin. Kyse ei ole mistään henkisestä jutusta vaan se on ihan fyysisesti heille mahdotonta eli mitään epänormaalia tässä ei ole. Tämä ei sitten tarkoita sitä että annat asian vain olla vaan että käytät muita keinoja nautinnon tuottamiseen.

mun emäntä ei myöskään tunnu saavan ihan pelkästään yhdynnässä orgasmia. mutta ratkaisuna rakastelen häntä takaapäin ja sormetan samalla klittaa... vähän hankalaa se on mutta hän on itse niin ujo ettei kehtaa itseään sormettaa rakastellessamme.

Mikä ihmeen itseisarvo se yhdynnässä saatu orgasmi muka on? Eikö vain voisi iloita siitä, että nainen ylipäätään nauttii seksistä ja kykenee saamaan orgasmin jollakin tavalla?

en saa orgasmia mieheni kanssa -mutta ei muo haittaa yhtään,nautin ihan täysillä ihanasta miehestäni. Joskus melkein saan,mutta en tiedä mikä pidättää,ettei kuitenkaan...miehestä se ei johdu,varmaan jotain ujostelua tms.

[QUOTE="Mä";22458865]en saa orgasmia mieheni kanssa -mutta ei muo haittaa yhtään,nautin ihan täysillä ihanasta miehestäni. Joskus melkein saan,mutta en tiedä mikä pidättää,ettei kuitenkaan...miehestä se ei johdu,varmaan jotain ujostelua tms.[/QUOTE]

Mun mielestä se on aika ikävä juttu jos ei kykene saamaan yhdynnässä orgasmia ujostelun takia, sillä sänkypuuhat on niitä harvoja hetkiä jolloin voi riisuutua kaikenlaisista kahlitsevista sosiaalisista rooleista. Itse en sekstaillessa arastele oikeastaan yhtään, ainakaan jos on kauhea kiima päällä :D

[QUOTE="minä";22458958]Mun mielestä se on aika ikävä juttu jos ei kykene saamaan yhdynnässä orgasmia ujostelun takia, sillä sänkypuuhat on niitä harvoja hetkiä jolloin voi riisuutua kaikenlaisista kahlitsevista sosiaalisista rooleista. Itse en sekstaillessa arastele oikeastaan yhtään, ainakaan jos on kauhea kiima päällä :D[/QUOTE]

Mikä pakko on ihmisellä saada orgasmeja? Jos muuten nauttii seksistä ja on hyvä olla niin sittenhän kaikki on hyvin. Ei siinä ole mitään ikävää. On paljon ihmisiä jotka saa orgasmeja ja jotka ei kuitenkaan nauti seksistä koska siitä puuttuu se jokin ja sitten pihdataan.

[QUOTE="vieras";22459006]Mikä pakko on ihmisellä saada orgasmeja? Jos muuten nauttii seksistä ja on hyvä olla niin sittenhän kaikki on hyvin. Ei siinä ole mitään ikävää. On paljon ihmisiä jotka saa orgasmeja ja jotka ei kuitenkaan nauti seksistä koska siitä puuttuu se jokin ja sitten pihdataan.[/QUOTE]

Luulen että jos pystyisi vapaasti valitsemaan saako seksissä orgasmeja niin tuskin kukaan kieltäytyisi...Ainakin itse pääsen orgasmin saavutettuani rentoutumaan jotenkin ihan eri tavalla kuin vain seksiä harjoittaessa.

[QUOTE="minä";22459196]Luulen että jos pystyisi vapaasti valitsemaan saako seksissä orgasmeja niin tuskin kukaan kieltäytyisi...Ainakin itse pääsen orgasmin saavutettuani rentoutumaan jotenkin ihan eri tavalla kuin vain seksiä harjoittaessa.[/QUOTE]

Kyllä mullekin orgasmi on erittäin tärkeä elementti seksissä. Olishan se varmaan ilman orgasmiakin "ihan kivaa" mutta ei niin kivaa että haluaisin seksiä tai ehdottelisin sitä monta kertaa viikossa miehelleni.

Eli, tästäkö johtuu se että on naisia joille on ihan sama vaikka olisivat kokonaan ilman seksiä? Eli kun eivät saa orgasmia niin silloin ei tee mielikään.

Kyllä mullekin orgasmi on erittäin tärkeä elementti seksissä. Olishan se varmaan ilman orgasmiakin "ihan kivaa" mutta ei niin kivaa että haluaisin seksiä tai ehdottelisin sitä monta kertaa viikossa miehelleni.

Eli, tästäkö johtuu se että on naisia joille on ihan sama vaikka olisivat kokonaan ilman seksiä? Eli kun eivät saa orgasmia niin silloin ei tee mielikään.

Mä en nää, että seksissä olis mitään ideaa, jos ei kykenisi saamaan orgasmia IKINÄ. Silloin voisi vaan halailla ja sylitellä sitten.

Olen saanut orgasmin yhdynnässä ehkä viisi kertaa koko elämäni aikana ja silti haluaisin seksiä enemmän kuin mieheni. Sekstailu kaikkine esileikkeineen on niin ihanaa, jos saan vielä orgasmin päälle niin se on niin järisyttävää että itken. Mutta en pety jos en saa. Muilla keinoin tulen helpommin.

[QUOTE="Just";22459330]Että kivat heille 30% naisista, jotka eivät saa seksin yhteydessä orgasmia. :O
Olet sinäkin. Meinaat, että muu seksissä kuin orgasmi ei tunnu hyvältä?[/QUOTE]

Moniko mies pyytelisi seksiä, jos ei voisi saada orgasmia?

[QUOTE="Just";22459330]Että kivat heille 30% naisista, jotka eivät saa seksin yhteydessä orgasmia. :O
Olet sinäkin. Meinaat, että muu seksissä kuin orgasmi ei tunnu hyvältä?[/QUOTE]

Eiks toi oo ihan mielipide asia? Mä en ainakaan harjoittais toisen ihmisen kanssa seksiä, jos en sais orgasmia. Mulle seksiin liittyy aina se orgasmi, muuten se on vähän turhan tuntuista koko homma. Mutta toisille riittää vähempi.

Ratkaisu tuskin silloin os se että mies panee enemmän ja kovempaa. Eli ajattelisin että silloin on keskittyttävä siihen että nainen saa orgasmin tavalla taikka toisella, vaikkapa sitten sormilla. Minusta naisen orgasmin saavuttaminen on enemmän kiinni naisesta itsestään kuin miehestä. Miehen ei pidä ottaa orgasmin puutumista miehisyytensä "loukkaamisena".

Yhteistyössä