T
tuleva aviomies
Vieras
Olen menossa emäntäni kanssa naimisiin. Naiseni ei uskonnollisista syistä halua harrastaa seksiä ennen avioliittoa ja olen kunnioittanut hänen vakaumustaan emmekä ole seksiä harrastaneet. Haluan tarjota naiselleni parasta myös seksiasioissa ja nyt ne ovat mietityttäneet minua. Olen harrastanut ennen tätä suhdetta seksiä ja tiedän kuinka ihanaa se on. Seksielämän on oltava tyydyttävää molemmille!!!
Jos teen mitä tahansa, jotta naiseni on tyytyväinen seksiin niin voinko olla varma, että nainen tulee tykkäämään? Eikö osa naisista ole jo luonnostaan sellaisia, että he eivät pysty saamaan orgasmia ja siksi eivät nauti seksistä samalla tavalla kuin muut? Minua kiihottaa se kun nainen on tosi kiimainen ja aktiivinen seksissä, mutta tuleeko siitä ihan intohimotonta ja tylsää jos naiseni sattuu kuulumaan siihen joukkoon joka ei orgasmia voi saada?
Haluan pystyä tuottamaan naiselleni sellaisen nautinnon, että hän haluaa seksiä joka päivä eikä voi olla ilman. Silloin molemmat nauttivat.
Jos teen mitä tahansa, jotta naiseni on tyytyväinen seksiin niin voinko olla varma, että nainen tulee tykkäämään? Eikö osa naisista ole jo luonnostaan sellaisia, että he eivät pysty saamaan orgasmia ja siksi eivät nauti seksistä samalla tavalla kuin muut? Minua kiihottaa se kun nainen on tosi kiimainen ja aktiivinen seksissä, mutta tuleeko siitä ihan intohimotonta ja tylsää jos naiseni sattuu kuulumaan siihen joukkoon joka ei orgasmia voi saada?