Saanko naiseni nauttimaan seksistä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva aviomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva aviomies

Vieras
Olen menossa emäntäni kanssa naimisiin. Naiseni ei uskonnollisista syistä halua harrastaa seksiä ennen avioliittoa ja olen kunnioittanut hänen vakaumustaan emmekä ole seksiä harrastaneet. Haluan tarjota naiselleni parasta myös seksiasioissa ja nyt ne ovat mietityttäneet minua. Olen harrastanut ennen tätä suhdetta seksiä ja tiedän kuinka ihanaa se on. Seksielämän on oltava tyydyttävää molemmille!!!

Jos teen mitä tahansa, jotta naiseni on tyytyväinen seksiin niin voinko olla varma, että nainen tulee tykkäämään? Eikö osa naisista ole jo luonnostaan sellaisia, että he eivät pysty saamaan orgasmia ja siksi eivät nauti seksistä samalla tavalla kuin muut? Minua kiihottaa se kun nainen on tosi kiimainen ja aktiivinen seksissä, mutta tuleeko siitä ihan intohimotonta ja tylsää jos naiseni sattuu kuulumaan siihen joukkoon joka ei orgasmia voi saada? :( Haluan pystyä tuottamaan naiselleni sellaisen nautinnon, että hän haluaa seksiä joka päivä eikä voi olla ilman. Silloin molemmat nauttivat.

Haluan pystyä tuottamaan naiselleni sellaisen nautinnon, että hän haluaa seksiä joka päivä eikä voi olla ilman. Silloin molemmat nauttivat.

Sulla on ihana tavoite :)

En tiedä onko se hyvä asia, että ei ole harrastanut seksiä ennen avioliittoa. Seksi on kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta...Toivottavasti se lähtee teillä toimimaan hyvin ja vaimosi on yhtä innokas kuin sinä!

Suuri osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä, mutta lähes kaikki naiset saavat orgasmin. Kyse on vain siitä millä tavalla, eikä sillä ole mitään tekemistä seksistä nauttimisen kanssa. Sinä et kyllä naisista paljoakaan tiedä, joten ei kannata kokemuksella leuhkia. Nauttimisella ei ole myöskään mitään tekemistä seksihalujen kanssa.

itse olin kokematon kun menin naimisiin. mieheni taas oli seksiä aikaisemmissa suhteissa harrastanut.
minusta oli ihanaa kun mieheni osasi sängyssä asioita :) vaikka en ollut aikaisemmin seksiä harrastanut niin kyllä se vaan alkoi sujua luonnostaan. mieheni ei ole koskaan valittanut seksistä kanssani.

me juteltiin ennen naimisiin menoa, että onko seksi kuinka tärkeää jne. vaikka olin kokematon niin kyllä minä himoitsin miestäni ennen naimisiin menoa. tiesin, että haluan seksiä ja paljon :) joten juttele sen tulevan vaimosi kanssa. miten hän kokee tai ajattelee seksistä.

harvoin sitä sängyssä on ongelmia jos muuten menee hyvin.

Voi rähmä... Aika harva nainen haluaa seksiä joka päivä, vaikka mies olisi vuosituhannen ori. Ihan sama vaikka osaisit päälläsi seisten tanssia ripaskaa, yhdessä joudutte kuitenki opettelemaan ne yhteiset jutut. Jokainen on ihan yhtä maallikko uuden partnerin edessä. Ja pidähän mielessä, se vehkeesi ei itsessään ole tie onneen. Enemmän naisen haluihin ja nautintoon vaikuttaa kaikkin muu.

Jos seksiä haluat, kokeile hoitaa kotityöt ja tarjota ruokaa ja hierontaa, se pelittää yleensä huomattavan paljon paremmin kuin lannevaatteessa reiden nylkyttäminen. ;)

"Jos teen mitä tahansa, jotta naiseni on tyytyväinen seksiin niin voinko olla varma, että nainen tulee tykkäämään?"

Kyllä.

" Eikö osa naisista ole jo luonnostaan sellaisia, että he eivät pysty saamaan orgasmia ja siksi eivät nauti seksistä samalla tavalla kuin muut?"

Täyttä puppua. Osa naisista ei saa orgasmia eikä VÄLTTÄMÄTTÄ ( naisille kokonaisuus on keskimäärin tärkeämmässä osassa ja orgasmi vastaavasti pienemmässä kuin miehillä ) nauti seksistä yhtä paljon kuin "muut", jos -ketään syyttämättä- seksi ei vastaa naisen tarpeita. 5 minuutin esileikki ja panemaan-tyyli vastaa enemmän miehen tarpeita ja on usein naiselle sama, kuin jos mies yrittäisi saada orgasmin aloittaen yhdynnän max. puolikovassa tilassa ja suoriutuvan siitä n. 3-kertaa nopeammin kuin tavallisesti. Jo pelkkä paine tällaisen seksin "saamisesta" varmistaa sen, ettei orgasmia tule.

Eli parhaiten varmistat molempien nautinnon antamalla esileikkiä mieluummin niin kauan että nainen anelee itse enemmän ( voi mennä puolikin tuntia... ) kuin arvella itse koska nainen on valmis - jos arvelet pieleen niin harvalla kokemattomalla on siinä tilanteessa rohkeutta / taitoa sanoa asiasta niin ettei tunnelma latistu.

Mikset osaa kysyä naiseltasi, että kykeneekö hän saamaan orgasmia jos se niin mietityttää. Monihan saa niitä esim. unissaan tai vahingossakin... mut takuulla on itteään hiplannut!

Itse en saa pelkästä tökkimisestä orgasmia, mutta jos samalla hiplaa edestä, niin saan. Ja monesti hiplaan ite seksiä harrastaessa jos ukko ei jaksa/osaa/viitsi.

Mikset osaa kysyä naiseltasi, että kykeneekö hän saamaan orgasmia jos se niin mietityttää. Monihan saa niitä esim. unissaan tai vahingossakin... mut takuulla on itteään hiplannut!

Itse en saa pelkästä tökkimisestä orgasmia, mutta jos samalla hiplaa edestä, niin saan. Ja monesti hiplaan ite seksiä harrastaessa jos ukko ei jaksa/osaa/viitsi.
Paa se sika takaisin sakkiin.

Jos ei onnistu sulta orgasmin tuottaminen naiselle, suosittelen seksikaupasta esim. hieromasauvan/muun vibraattorilelun ostoa. Jos sillä ei nainen laukea, niin sitten on niitä harvinaisuuksia, jotka eivät todellakaan pysty saamaan orgasmia. Mutta niitä on kyllä äärimmäisen pieni määrä, jotka ei laukea koskaan, jos kuitenkin yrittävät kaikkensa.

No et nyt tietenkään voi satavarma olla, että vaimosi tulee tykkäämään. Mutta todennäköistä on, että mitä "parempi" itse olet sängyssä, sitä enemmän myös vaimosi haluaa seksiä ja siitä innostuu. Jos tarpeeksi huolella ja intohimoisesti aina lämmittelet häntä ja annat kunnon kyytiä, niin että hän nauttii, niin luonnollisesti sitä haluaa lisää usein ja paljon. Jos taas vällyjen välissä on tylsää teknistä jyystämistä ilman kunnon esileikkejä, niin voit olla varma, että kerran viikossa saunan jälkeen on maksimi mitä tulet saamaan.

"Jos teen mitä tahansa, jotta naiseni on tyytyväinen seksiin niin voinko olla varma, että nainen tulee tykkäämään?"

Kyllä.

" Eikö osa naisista ole jo luonnostaan sellaisia, että he eivät pysty saamaan orgasmia ja siksi eivät nauti seksistä samalla tavalla kuin muut?"

Täyttä puppua. Osa naisista ei saa orgasmia eikä VÄLTTÄMÄTTÄ ( naisille kokonaisuus on keskimäärin tärkeämmässä osassa ja orgasmi vastaavasti pienemmässä kuin miehillä ) nauti seksistä yhtä paljon kuin "muut", jos -ketään syyttämättä- seksi ei vastaa naisen tarpeita. 5 minuutin esileikki ja panemaan-tyyli vastaa enemmän miehen tarpeita ja on usein naiselle sama, kuin jos mies yrittäisi saada orgasmin aloittaen yhdynnän max. puolikovassa tilassa ja suoriutuvan siitä n. 3-kertaa nopeammin kuin tavallisesti. Jo pelkkä paine tällaisen seksin "saamisesta" varmistaa sen, ettei orgasmia tule.

Eli parhaiten varmistat molempien nautinnon antamalla esileikkiä mieluummin niin kauan että nainen anelee itse enemmän ( voi mennä puolikin tuntia... ) kuin arvella itse koska nainen on valmis - jos arvelet pieleen niin harvalla kokemattomalla on siinä tilanteessa rohkeutta / taitoa sanoa asiasta niin ettei tunnelma latistu.

Näin. Aloittaja, lue ja sisäistä tämä teksti.

"

Täyttä puppua. Osa naisista ei saa orgasmia eikä VÄLTTÄMÄTTÄ ( naisille kokonaisuus on keskimäärin tärkeämmässä osassa ja orgasmi vastaavasti pienemmässä kuin miehillä ) nauti seksistä yhtä paljon kuin "muut", jos -ketään syyttämättä- seksi ei vastaa naisen tarpeita.

En ole koskaan tajunnut tuota, vaikka moni väittääkin asian näin olevan. Itselleni orgasmi on ehdottoman tärkeä seksissä. Toki on joskus ollut tilanteita, että ei ole saanut, esim. keskeytyksen, kiireen tai väsymyksen tähden, mutta nämä ovat kyllä olleet poikkeuksellisia tilanteita.
Jos seksiä harrastaessa ei saa orgasmia, jää itselleni kyllä ainakin sellainen keskeneräinen ja ärsyttävä fiilis... vähän kun saisi alkupalat mutta pääruoka jäisi syömättä.
En oikeasti voi siis ymmärtää, miten joku voi kokea, että orgasmi ei ole niin tärkeä seksissä. Itse en ainakaan jaksaisi kovin montaa kertaa vuodessa seksiä harrastaa, jos en saisi siinä orgasmia... siis mitä iloa siitä olisi?

Tuohan on loistava tilanne miehen kannalta! Kun nainen ei ole ikinä kokeillut seksiä eikä todennäköisesti myöskään harrastanut itsesaastutusta uskonnollisista syistä, niin eihän se voi myöskään pettymys olla. Tilannehan on ihan sama kuin Neuvostoliitossa: kaikki ovat tyytyväisiä kun euvät tiedä paremmasta. Mies voi tehdä ja teettää vaimolla sitten sängyssä ihan kaikenlaisia temppuja ihan vain siihen vedoten että kaikki kuuluu avioliittoon.

Yhteistyössä