Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Minä lähetin postia sinne, eihän tätä epätietoisuutta kestä kukaan! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Minä lähetin postia sinne, eihän tätä epätietoisuutta kestä kukaan! :wave:
sit muuten kerrot mitä ne vastaa(jos vastaa)
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:perkle että kehtaavat pitää meitä jännityksessä *pui nyrkkiä*..
palsta mammoilla pyörii sukat jaloissa kun oottaa et miten petsku on pärjänny
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:perkle että kehtaavat pitää meitä jännityksessä *pui nyrkkiä*..
palsta mammoilla pyörii sukat jaloissa kun oottaa et miten petsku on pärjänny
Mä kirjoitin oikein kauniin kirjeen jossa kerroin että täällä käy tosi paljon mammoja ja että aika moni on äänestänyt tuossa äänestyksessä ja ollaan niiiiiiiin kiinnostuneita, että voisivatko he ystävällisesti vihjaista, onko äänet laskettu. Ja kysyin, etteikai koko äänestys vain ole päässyt unohtumaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Eihän ne oikeasti voi julkistaa tulosta, jossa Petteri olis voittaja, ei se myy. Ne keksii tulokset sitten omasta päästään, voittajaksi tulee joku Leppilampi tms. myyvä kasvo.